Normaal?

A

Anoniem

Guest
Hey dames!
Op 28 februari had ik mijn laatste pilmenstruatie. Na deze ongi dus geen pil meer geslikt.
Ben nog altijd niet ongesteld. Vorig weekend en ook afgelopen weekend wel het gevoel dat ik het ging worden, maar nog steeds niks.
Is dit normaal? Heb 10 jaar pil gebruikt, maar was daarvoor heel regelmatig.
Nu heb ik ook geen idee of ik een eisprong heb en wanneer?! Voel me een beetje onzeker worden, hoewel dat misschien nergens op slaat.
Ik ga nog maar een bak koffie zetten.

hoi hoi,

Je moet je niet druk maken hoor, het komt wel!
Ik had zelf na het stoppen met de pil een onregelmatige cyclus, eerste keer na het stoppen met de pil had ik een cyclus van 39 dagen..daarna 28, 34 en 36...
zegt dus niks..

Het is moeilijk je eisprong vast te stellen als je onregelmatig bent, maar ja dat kun je pas na een paar cyclussen vast stellen..
Ik heb me er de 1e maand ook erg druk om gemaakt, daarna niet meer, en nu zwanger!!

Succes!
Liefs

ik was na pilstop ook heel raar en onregelmatig ongesteld. Dat heeft zo'n 2 maanden geduurt voor het weer allemaal op de rit was. Succes!

Het kan een poosje duren voordat je weer ongesteld wordt na het stoppen met de pil. Bij de een komt de cyclus meteen goed op gang, bij de ander kan het een tijdje duren.
Heb je al eens een zwangerschapstest gedaan? Ik was 3 jaar terug meteen zwanger na het stoppen met de pil, dus het kan zeker wel.
Hopelijk weet je snel meer!

Heej,
nadat ik gestopt ben met de pil, had ik eerst nog een normale menstruatie... daarna een iets lichte en toen 2 maanden niet! Dus het kan heel raar gaan, je lichaam moet echt ontpillen zegmaar.. Nu nog ( na 10 maanden ) heb ik geen regelmatige cyclus. Dus maak je geen zorgen, en ik hoop voor je dat je snel een regelmatige cyclus heb.
En misschien heb je wel net zoveel geluk als Charlotje, dus testen is ook nog een optie :)
Liefs

Na het stoppen met de pil duurde het bij mij 75 dagen voordat ik weer ongesteld werd.....

Ok ik zie dat het heel verschillend kan zijn. Wat een geduld moeten jullie gehad hebben!
Nou ik wacht het rustig af. Misschien toch maar voor de zekerheid testen.
Hoop echt dat het snel komt.

Als je met de pil stopt is het altijd spannend of alles goed op gang komt, bij veel vrouwen duurt dit even, ik weet ook nog niet of ik een normale cyclus heb, ben nu een maand gestopt met de pil en 1 keer ongesteld geworden 4 dagen na het stoppen met de pil, en als alles goed gaat moet ik eind van de week ongesteld worden heb al wel wat verschijnselen van een menstruatie maar klinkt misschien gek maar hoop ongesteld te worden dan weet je in ieder geval dat alles lekker op gang komt, of een postieve test vind ik ook niet erg:)
Snap dat je onzeker bent dat ben ik ook!
Ik hoop dat snel alles op gang komt.

Terug
Bovenaan