Normaal?

@kimmie; hmm, we zitten in hetzelfde schuitje.
Hoop voor je dat het op gang komt.
Ik had bij mezelf echt verwacht dat ik ongi zou worden, omdat ik voor het pilgebruik altijd regelmatig was. Zegt dus niks. Ik wacht het maar af. Mocht het deze week niet komen ga ik wel even testen. Kan bijna niet zwanger zijn, maar toch.
Houd me op de hoogte als je wilt!

Ik heb trouwens ook helemaal of bijna geen afscheiding. Is daar een verklaring voor??

Hay!!!!!!

Je lichaam moet op regel komen! Ik was na 12 jaar non-stop pilgebruik precies 4 weken later ongesteld!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

P.s: afscheiding heeft ook met je eisprong te maken...........je lichaam is echt aan het leren het weer zelf te doen!

Voor de zekerheid zal ik over een week een testje doen..............

spannend

xxxxxxxxxxxxies mij

Hoi nasigoreng

Het zegt niet veel als je voor het pilgebruik een normale cyclus hebt gehad volgens mij.
Ook in de eerste ronde kan je zwanger zijn he,maar daar denk ik niet veel aan ben meer bezig met of alles wel goed gaat lopen.
Moet zeggen ben al 2 weken ontzettend moe echt niet normaal en met vlagen misselijk maar ja kan ook het ontpillen zijn ofzo maar wel vervelend.

Succes en hoop dat snel de rode duivels bij je langs komen of anders een positieve test.

liefs

heey

ik heb ook dikke 10 jaar pil gebruikt weet niet eens meer hoelang precies zal tussen de 10 en 12 jaar zijn...
ben half december gestopt met de pil...had de eerste paar maanden hele regelmatige cyclus van 28 dagen...en afgelopen maand 30 dagen...duurde dus iets langer...
zo zie je maar weer dat het bij iedereen verschilt...

Terug
Bovenaan