Normale test en early, kunnen jullie wat zien?!

<p>Hi allemaal! </p><p>Ben door het dolle heen ik hoop dat jullie me kunnen helpen. </p><p>Heb een onregelmatige cyclus nu zit ik op dag 21 en net testen gedaan want voel me vreselijk misselijk moe huilerig buik drukkend ga zo maar verder. </p><p>Nu heb ik eerst een normale test gedaan en daarna een early test en ze geven dit aan... </p><p>
m2emhioo60qr7.jpeg
</p><p>Erg bang, mis gaan kan natuurlijk altijd. Maar wel toevallig dat ze beide al een streepje geven? </p><p>Wat vinden jullie?</p>
 
op de rechter test zie je een heel licht streepje. ik zou over een aantal dagen nog een keertje testen. waarschijnlijk wordt het streepje steeds beter zichtbaar. :D
 
 
Super bedankt voor het reageren!!! Tis zo onwerkelijk. 
Zouden volgende week een traject volgen en zou ik clomid moeten slikken vanwege pcos dat ik heb. 
Nu ineens laatste dagen niet lekker en dacht ga eens testen en dan zie ik dit!!! Zo apart! Kan het echt niet geloven. 
De bovenste is een test die gedaan moet worden op de dag wanneer je ongesteld moet worden en de andere is een test 4 dagen vroeger! Dus ook wat donkerder! 
Liefs
 
Ik zie helaas niks als ik op je link klik als alleen een groot zwart plaatje.
Maar als ik de andere mag geloven   gefeliciteerd  ??
Toch nog snel gelukt gelukkig
Geniet ervan ?
 
Terug
Bovenaan