Normale test en early, kunnen jullie wat zien?!

Ook de tweede link niet Nicolle? 
Oh ben zo blij niet normaal net weer getest en nog steeds hetzelfde lichte streepje... kan het echt niet geloven haha! ? 
Mijn vriend zegt de hele tijd eerst morgen kijken en testen niet te vroeg juichen... is ook wel weer zo natuurlijk weet echt niet hoelang m’n cyclus zou moeten zijn. 
Hoe is het verder met jou!? Word je al lekker dik ?
 
Een streep is een streep en zal met de dag  steeds duidelijker worden. 
Nee kan hem helaas niet zien ? in je 2e link ook niet 
 
Ja het begint nu te groeien. Ben heel lang plat geweest.Ben nu 18,5 week alweer  gaat ineens  snel allemaal .
Bij jou was ook pcos vast gesteld toch ? Wel klote zeg maar wel super goed nieuws  als je nu  toch zwanger bent ?
Zal voor je duimen dat je morgen  weer 2 streepjes hebt
 
 
 
Ja ga meteen morgenvroeg testen hoop dat ik kan slapen haha! 
Ja echt sinds deze maand achtergekomen dat ik pcos heb maar toch nog uit het niets zonder clomid of wat?! Zo apart allemaal. 
Had jij dat ook? 
Oh fijn zeg! Bijna op de helft joh. Tijd gaat snel... hoe voel je je? 
Ik heb trouwens nergens last van alleen wat glibberig slijm en soms af en toe wat steken beetje lage rugpijn maar verder niet misselijk of wat. 
Bedankt gebruiker 10074795 kan het nog steeds niet geloven en hoop dat alles goed gaat! :)
 
Ik voel me echt goed. Een betere zwangerschap  kan ik me niet  wensen niet ziek niet misselijk. 
Soms een beetje moe maar verder helemaal niks. Hopelijk blijft dit zo. 
Het word een jongetje  ook super leuk??
 
Wat leuk een jongetje!!! ? 
Hier nu net nog een clearblue achteraan gegooied. Weet niet of je de link dit keer wel kan zien. 
Maar staar duidelijk zwanger 1+2 nog noooit eerder gehad!!!! ? 
Ben wel heel erg bang dat t niet goed gaat.. maar goed! Dan weet ik wel dat het kan. Zwanger worden... 
Dankje allemaal voor de reacties. ? 
https://www.mupload.nl/img/xh6bazak1wm10.jpeg
 
Terug
Bovenaan