A
Anoniem
Guest
Pffff ik zit me hier echt een potje op te vreten zeg.
Ik heb me vanochtend ziek gemeld, omdat ik al een tijdje op m'n tenen loop op m'n werk, slecht slaap en ik het nu echt ff niet trek om te werken.
Vannacht sinds tijden dus weer een migraine aanval gehad en nauwelijks geslapen, dus ik ben nu net een uurtje wakker.
Staat m'n baas op de voicemail of ik ze snel mogelijk terug wil bellen.
Ze was nogal pissig omdat ik niet bereikbaar was, en volgens de regels ik tussen 10-12 uur bereikbaar moet zijn voor telefoontjes. Dit heb ik dus nooit zo goed begrepen.
Maar goed dat was niet het grootste probleem, ze vroeg of ik wel ziek genoeg was om thuis te blijven!! Nou ja zeg, ik blijf echt niet om elk wissewasje thuis hoor....
M'n man had vanochtend gezegd dat ik hoofdpijn had en griep kreeg, maar dat is dus blijkbaar niet voldoende.
Ja zegt ze, iedereen hier is moe van de drukke dagen, maar dat is geen reden om je ziek te melden. Of ik alsnog nu kon komen werken. ppffffffffffffffffffffffff.......niet dus!!
Echt joh, op mijn werk is er soms zo weinig begrip voor ziekte, en ook voor m'n zwangerschap trouwens.
Ben verdorie 20 weken kotsend naar m'n werk gegaan elke dag, geen één keer ziek gemeld, en nu bén ik een keer ziek, nemen ze me niet serieus.
Je begrijpt dat ik nu echt boos ben, en dat ook zeker volgende week tegen m'n baas ga zeggen. Het beroerde alleen is dat m'n jaarcontract op z'n einde loopt en ik nog niet weer of die verlengd wordt. Daar wilde ik het dus net volgende week over gaan hebben.
Nou als het zo moet, wil ik daar niet eens meer blijven!
Vorige week kwam er ook al zo'n stomme opmerking van een collega. Ik ben de derder nu op rij die zwanger is en straks met verlof gaat, tja toch niet zo raar met een baan met alleen maar vrouwen, en mijn collega was het een beetje zat altijd maar dat rekening houden met zwangeren. Pfffff nou leuk is dat om te horen.
Grrrrrr ben echt boos!!
xx Syrah