Nou, daar zijn we dan weer hoor.... Even mijn verhaaltje

Hoidiehoi allemaal!

Eindelijk ben ik dan zover dat ik zin (en lef, ivm pijn) heb om even achter de pc te kruipen. Ik moet natuurlijk wel even netjes zelf komen melden dat onze mooie dochter Eline er is en dat alles Super gaat.

Mijn bevalling duurde helaas erg lang (bijna 23 uur) en ik had alweer daaaagen voorweeen, dus niet een heel mooi verhaal, maar het resultaat mag er wezen hoor! Eline is een prachtige meid, en we zijn apetrots. Ze doet het ook supergoed en begint nu zelfs het slapen 's nachts een beetje onder de knie te krijgen. Dat wil zeggen: we kunnen nu weer een beetje slapen haha.

Ik heb tijdens de bevalling een flinke knip gehad, die me een aantal dagen tot wanhoop dreef. Ik heb nog maar zelden zoveel pijn gehad... Maar gisteren heeft de huisarts mijn hechting vroegtijdig verwijderd en nu is dan voor mij ook het grote genieten begonnen. Heerlijk. Kan eindelijk weer lekker moederen...hihi

Hier even een foto'tje van onze nieuwe grote trots, net geboren:

Nou, vooruit, nog eentje dan..., mijn mooiste wens:

En misschien dan nog eentje van ons mooie meiske een weekje later....

Nu ga ik weer lekker op een zachtere ondergrond zitten...hahaha
Ik zal snel weer eens even lekker bijlezen en kwekken...

Liefs Annet

hoi, Proficiat met jullie dochter. Wat een scheetje zeg, het is hele mooie dochter, Heel veel geluk samen met je gezinnetje, en geniet maar lekker, groetjes Wendy

Hoi,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Eline!
En idd het is een pracht kind!

Hoop dat je zelf ook gauw op knapt nu de hechtingen eruit zijn.

Groetjes, Cathy

Wow Annet, dat heb je goed gedaan zeg! Wonderschoon meisje, lieve foto’s...
Ik ben trots op je! Geniet lekker van je gezinnetje en hopelijk hijs je jezelf binnenkort weer achter de computer voor de foto’s van week drie, vier, vijf, enzovoort! Liefs

Daar is ze dan weer!! Gefeliciteerd met Eline, een prachtige meid! Wanneer is ze nu eigenlijk geboren?

We zien je wel weer verschijnen als de tijd er rijp voor is. Geniet maar lekker van je gezin!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Van harte proficiat met jullie mooie meisje! Ik hoop dat je de vervelende bevalling inderdaad snel achter je kunt laten en alleen nog maar geniet van je mooie gezinnetje.

Fijne tijd!

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan