Nou, daar zijn we dan weer hoor.... Even mijn verhaaltje

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige meid Eline!! Wat een plaatje!!
Blij dat alles goed is gegaan met de bevalling, hoewel die erg vermoeiend was voor je.

Ff een tipje (misschien heb je er niks aan maar goed), ik had toen ook een flinke knip en de ha heeft toen ook vroegtijdig mijn hechtingen verwijderd. Ik heb toen Calandulan-gelei gebruikt op de wond (eerst goed uitspoelen de wond onder de douche). De wond was binnen een poep en scheet genezen.

Nou meid, geniet van je mooie gezinnetje en rust uit zover het lukt, hi hi hi.

heeeeel veel liefs
di silva

Ooohh Annet, wat is ze mooi!!! Helemaal een meisje en wat een leuke, mooie naam hebben jullie haar gegeven zeg......... Gefeliciteerd met al dat prachtigs.

En die foto waarop je wens uitkomt (een papa, een broertje en een miniklein meisje) is goud waard. Koester je geluk zou ik zeggen!

Succes met in het ritme komen en hopelijk ben je snel weer in staat om bij te kletsen! Ben ook erg benieuwd wat de eerste reactie van Stef was toen hij zijn zusje zag... én natuurlijk wat je er nou (acheraf) van vond om op de natuurlijke manier te bevallen (overigens helpt een sodabadje ook erg goed voor je beurse onderkant)

Liefs
Susan

Hee Annet

hartelijk gefeliciteerd met je dochter, wat een scheetje...
ik hoop dat ook ik vlug hier de boodschap kan plaatsen dat onze kleine knul/meid geboren is...

geniet maar lekker en ik lees het wel als het hele verhaal er is incl de reactie van je zoon en alle andere dingen...

Groetjes Veronique

Van harte gefeliciteerd met je prachtige dochter. Wat een scheetje zeg.
En wat een mooie naam....
Rust lekker uit en hopelijk knap je snel weer wat op...
Geniet er van!

liefs sandra xx annique

Terug
Bovenaan