Nou dames, ik zit in de bus hoor... maar welke is het geworden...??

Ik vind het heel sneu voor je meis.
Heel veel succes in de volgende ronde!
En een dikke knuffel.

Liefs, Nadine.

Oh meis,

Ik vind het zo verschrikkelijk sneu voor je. Weet even niet wat ik moet zeggen, behalve dan je heel veel sterkte toe te wensen.

Liefs,
Lei

Lieve Tammy!
Nou meid, ik ga je ook vergezellen in de klusbus hoor, mijn duivels zijn vanmorgen ook gekomen. Hebben we allebei een lekkere baaldag vandaag, misschien een schrale troost, maar je staat er niet alleen voor.
Veel sterkte en vol goede moed gaan we de volgende ronde weer in he?
Liefs van Miena.

Hoi hoi,

Jammer dat het weer niet gelukt is. Maar pendelen bied ook geen uitkomst hoor. Er is geen zekerheid dat het uitkomt en als het dan niet uitkomt is het alleen maar een grotere teleurstelling. Ik heb zelf veel gependeld en weet dus dat pendelen heel erg af hangt van je gemoedsrust.

Groetjes Joyce

Hoi Tammy,

Ik kijk nog wel op deze site maar ik reageer niet meer vaak. maar nu wou ik dat wel even doen. Ik las dat je tarwekiemcapsulles slikt???? heb ik ook gedaan en ook voor mijn man iets wat goed zou zijn. maar tarwekiemolie is NIET goed! je krijgt er dunne baarmoeder slijm van, en dan kan het eitje zich niet nestelen.   wij zijn "al" 19 maand bezig.

Veel succes Tamara8

Hoi Tammy,

Gaat het weer een beetje beter?
Las in het berichtje hierboven dat tarwekiemolie niet goed is. Ik kende het ook niet, maar wel teunisbloemolie. Ik neem aan dat je voor je het bent gaan gebruiken eerst hebt gecheckt of het goed is?
Heb dit zelf gebruikt ,omdat dat dus wel goed zou zijn alleen omdat niemand mij kon vertellen hoelang je dat mag gebruiken, ben ik er na een maand weer mee gestopt.

Misschien moeten we het maar gewoon bij gravitamon o.i.d. houden en de natuur zijn beloop laten. Al is dat wel verdomde moeilijk!!!!

Liefs mama van 5

Hoi Tammy,

balen zeg  stomme duivels! Die zouden inderdaad verboden moeten worden.
Ik hoop dat je een beetje tot rust kunt komen en misschien is wat afstand inderdaad wel beter voor je. Het is ook zo ontzettend lastig allemaal.
We willen allemaal heel graag en zeker als het dan wat langer op zich laat wachten dan is de teleurstelling iedere maand zo groot.
Echt kl*te hoor!

Ik hoop dat de ontzettend mooie klusbus site je voor de volgende rit heel veel geluk zal geven. Ik duim in ieder geval hard voor je

liefs,
Tamar

Terug
Bovenaan