nou, dan vraag ik het jullie maar

Hoi Annet!

Stomme vraag misschien hoor, maar heb je geen polisvoorwaarden gekregen van het zilverenkruis? Daar staat namelijk precies in wat er in jouw pakket zit, en wat de eventuele eigen bijdragen zijn..

Groetjes,

Sharon

Weet nix over het Zilveren Kruis, maar wel wat over kraamhotels. De meeste mensen denken dat het duurder is, maar in feite is het bij de meeste verzekeringen (als je aanvullend verzekerd bent) even duur als bevalling en kraamhulp thuis. Bij kraamhulp moet je ook vaak een eigen bijdrage betalen en die staat nagenoeg gelijk aan de bijdrage voor het kraamhotel. Extra kosten zijn er enkel voor het eten, maarja, thuis eet je ook!
Poliklinische bevalling in ziekenhuis zonder medische indicatie wordt volgens mij door de meeste verzekeringen niet vergoed, of je moet een hele dekkende aanvullende verzekering hebben.
Hoop dat je er iets aan hebt.
Ivy

hoi,

ja balen he die w8tijden op t moment....

je kunt ze een mail sturen met je vraag, alleen of dat snel gaat weet ik niet, op t moment is het raar, normaal wordt je echt heel snel geholpen daar....

maar je vraag:
je mag een voorkeur geven dan komt da bureau in de veiling, al sze winnen dan krijg je die, ik kreeg gewoon het buro van mn voorkeur.

als je 4* neemt krijg je je volledige eigen bijdrage vergoedt van de kraamzorg EN de ziekenhuisbevalling, al is ie niet medisch (4* kost nooit zoveel meer voor 1 jaar als het zelf betalen dus na 1 jaar zet ik hem weer over naar 3*)

een kraamhotel weet ik niet maar dat zou je na kunnen vragen via de email....

veel suc6

brenda

hoi
Ik heb dus best lang aan de telefoon gehangen om het aan te vragen. Ik heb de klantenservice gebeld. ze vroegen toen ook of ik voorkeur had en daar hebben ze een contract mee dus dat zat goed. Zij hebben toen contact opgenomen met dat kraamcentrum en alles aangevraagd.
dus ik hoefde allen het zilveren kruis te bellen en de rest ging vanzelf.
heb inmiddels alles binnen met bevestiging.

Dus heb geduld als je belt. duurt lang.
groetjes sacha

oja die 3,50 is voor iedereen toch een bijdrage. wettelijk vastgesteld. Als je bij een kraamcentrum gaat die niet is aangesloten bij jou verzekering betaal je nog eens 5,00 euro extra. Dat is wat ik begrepen heb.

Terug
Bovenaan