Nou dat is lekker dan!!

Kreeg vannochtend een telefoontje, de man van mijn vriendin, die belde even om te zeggen dat ik beter niet op haar kon rekenen met de bevalling, ze was al de hele week wat grieperig en zat niet zo lekker in haar vel door wat strubbelingen thuis, waarvan ik wel op de hoogte ben (speelt al 3jaar)
O ik was zo kwaad, ben wel vriendelijk gebleven, ik ga dat niet over de telefoon doen, maar ik vind dit gewoon echt te gek voor woorden, heb daarna ook ff een flink potje gejankt en ben ff naar bed gegaan, echt ik vraag niemand nooit niks, vertrouw liever op mezelf, maar de keren dat ik iets vraag krijg ik dit soort situaties op mn bord, ben zo teleurgesteld in haar, weet niet wat ik nu moet, zit vandaag op 39.2wk, ja joepie kan elk moment beginnen en dan nu dit..
Ik voel me echt rot, waarom zijn het altijd de mensen waarvoor je zelf zoveel doet en voor hun klaarstaat die je laten stikken als je hun eens iets vraagt..
Met de kids zal wel goed komen, desnoods nemen we ze mee, ja wat moet je dan, maar gewoon dat iemand je iets toezegt en je dan laat vallen..
sorry hoor moest het ff kwijt!

Jeetje zeg, wat ontzettend balen is dit, zeg. Ik kan me indenken dat je hier meer dan van baalt. Ik zou hier zeker, op een later tijdstip wellicht, bij je vriendin op terug komen. Ze heeft wellicht andere ideeen bij een vriendschap.

Heb je nog een andere vriendin die je kan vragen?

Gr Ingrid

Och vrouwke toch dat is echt niet leuk om het netjes te zeggen.
Ik herken je gevoel helemaal, juist voor de mensen wie je altijd klaar staat dag en nacht...........
Je zou eigenlijk denken dat ze dat juist allemaal ff aan de kant zou kunnen zetten voor jou toch?
Kijk wanneer ze echt griep heeft wanneer jij begint (overgeven 40gr koorts enz) dat is overmacht.
Maar niet lekker in je vel zitten en strubelingen thuis........tja zo zie je maar ieder heeft daar zo zijn eigen ideeen over.
Maar in mijn gedachte gang wist ze dat natuurlijk ook al toen jij het vroeg dus had ze toen beter je kunnen zeggen dat ze ervan af zag.
Snap dat je er ff door heen zit hoor en ja met 39,2 wkn heb je niet ineens pas klaar een oplossing.
Laat je gedachten ff los misschien komt er zo een oplossing.
En wat je vriendin betreft misschien maar heel ff laten.......
Sterkte vrouwke....

liefs louise

oh dat is vervelend....

Tjah.... dit verwacht je niet, zeker niet als je zelf altijd voor de ander klaar staat... hoop dat je nog een suggestie of oplossing achter de hand hebt..

dit zijn geen berichten die je wilt horen als je 39,2 zwanger bent...

Rustig aan meis!! alles komt goed

Belachelijk zeg!

Ik bedoel, kan natuurlijk best dat het niet gaat..., maar dan kom je toch even langs om het uit te leggen of dan bel je in ieder geval zelf..!
Lijkt wel of ze half dood ligt te gaan ofzo en dan zo erg dat ze niet eens kan bellen. Het was toch ook maar een noodoplossing voor als je ouders er niet snel genoeg zouden zijn?
tsjonge kan me voorstellen dat he er flink van baalt!!

Lekkere vriendin. Het kan zijn dat ze ziek is,maar dan bel je inderdaad zelf en laat je je man toch niet bellen!! Dus dat wijst al op een slap excuus!!

Hoop dat je nog iemand anders achter de hand hebt een buurvrouw misschien.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan