Nou dat is lekker dan!!

Hey bedankt meiden!!
@miekje, ja dat is deels ook zo, maar dat is wel wat de gyn denkt, dat het deze keer zeer vlug zal gaan, daarnaast zou ze mijn vader helpen omdat hij lichamelijk ontzettend veel klachten heeft en niet goed alleen voor de kids durft te zorgen!!
Maar ja, ik weet het ook ff niet, heb wel mensen die ik kan vragen, maar niemand die net als haar thuis is en dus stande pe klaar kunnen staan, die werken allemaal 3-4dgn (de vrouwen dan) en mijn kinderen kennen die vriendin het beste en ze weet hier in huis alles te vinden!!
Maar goed, hopelijk komt het in de nacht of tijdens schooltijd,,whaha

supervervelend, als het al 3 jaar speelt wist ze dit toch van te voren lijkt me dat verandert dan toch niet in enkele weken.

Hopelijk kan je iemand vinden die je kan helpen, en probeer het beetje van je af te zetten anders heb je die laatste week alleen maar spanning erom,

Meid kom op, laat je meisje maar lekker komen...
Liefs Marina

idd erg raar dat ze dan niet zelf belt maar dat haar man dat doet.

probeer het los te laten en zou dan iemand anders vragen hoor, is natuurlijk fijn als het iemand is wara je het meest vetrouwen in hebt maardan zul je dat idee anders even losmoeten laten, maar zeker balen zo kort voordat je moet bevallen en zou het later echt nog wel met haar bespreken hoor.

hopelijk vind je iemand, sterkte

Wat een raar verhaal!!
Je vent laten bellen omdat je grieperig bent?!
Ook wel lekker kort dag trouwens!! Nu weet ik ook wel dat een griepje er ineens is, maar dit is wel heel vreemd...Begrijp ook wel dat je er even van uit het veld geslagen bent, maar laat het je laaste dagen niet bederven?!

Vanaf deze kant van de kabel heel erg veel suc6 alvast.

Dank je.. ja ik snap het gewoon echt niet en grieperig?? ja, volgens mij zorgen we allemaal voor onze kids als we grieperig zijn, maar goed, ik kan iig niet op haar rekenen nu, dus maar hopen dat het allemaal losloopt, ik weet zo 123 niet wie ik vragen moet, dus dan nemen we ze maar gewoon mee, hebben ze in het ziekenhuis ook weer eens een situatie die ze niet vaak meemaken, vrouw bevalt van 4e, met drie kinderen in de kamer ernaast,,whaha

Terug
Bovenaan