nou dit weer...

A

Anoniem

Guest
poeh ik ben even gefrustreerd hier deze week.!
Heb tot ruim 8 maanden niks te soen hehad met ons dametje.
eerst is Mila ziek(hoge koorts)maar ze at gelukkig best goed.
nu was ze gisteren koorstsvrij en weer gezellig...wil ze gisteravond de laatste fles niet meer..vette strijd gehad..nee hoor ik verloor het.heb haar toen om 10.00 maar wakker gemaakt..ze moet toch wat drinken?
weer niet...beetje onder druk 100cc(niet echt mijn manier)
vanmiddag idem weer niet..papa vette strijd...beetje gedronken.
ben er maar mee gestopt en er op uit gegaan.zo raken we allemaal gefrustreerd en ik kan haar toch niet dwingen of moet dit soms wel als ze niks drinkt?
zouden het de tanden dan toch zijn?
wie herkent dit...en heeft tips...
groetjes een gefrustreerde moeder piewie.

Hi piewie,

Mischien enigzinds herkenbaar, Francesco is nooit een goede melkdrinker geweest
Trouwens altijd moeilijk met eten. Dronk een maand geleden net zo'n 300cc op een dag
Was zo'n 7 halve maand ook dwingen en dat soort dingen Todat hij alles overgaf toen gelijk gestopt. Op CB zeiden ze dat 300 cc op dag minimuum was Ik heb er toen mijn streven van gemaakt!
Ook toen moeite met potjes en fruit en brood.
 En intussen weer twee tandjes door en nu niet te geloven eet zijn brood goed, zijn fruit en zijn potje Nog maar 4 dagen nu hoor maar ik hoop dat hij het vol houdt, ook zijn melk 2 van de drie flessen gaat goed zit aan de 500 en drinkt tussendoor ook limo en melk bij het brood. De avondfles wil er niet meer zo goed in. Die zal waarschijnlijk binnenkort vervallen.
Dus meid hou hoop hoor ik had ook altijd het idee dat het nooit wat zou worden met het eten en zag er tegenop elke keer als hij eten moest of het mu melk of potje, brood was altijd drama.
Ik denk dat het zijn tandjes waren of in combi met een sprongetjes hij is nu 8 mnd en 2 weken

Succes hoor weet hoe je,je voelt hopelijk gaathet gauw weer beter!
Gr Jo mamma van Francesco

hey meid
wat vervelend joh
ik herken het heeeeeeeeel goed
annique had het ook. , precies hetzelfde verhaal bijna
boos, fles wegslaan en zelfs overgeven opwekken door heel hard te gaan hoesten.
ik werd zelf ook zo chagerijnig van steeds die strijd ermee
ik heb zelfs een keer keihard uit frustratie die fles de keuken ingegooid , zo van bekijk t ook maar.
gelukkig niet waar annique bij was hoor.... maar ik was zo radeloos, bezorgd en moe ervan. ze dronk van de ochtendfles 100cc van de middagfles 50 cc en de avondfles 100/150cc ongeveer
nu heb ik t volgende gedaan
de ochtendfles geef ik nu pap met de lepel hier eet ze 160cc van
de middagfles doe ik gewoon daar drinkt ze 60 cc van ( ik denk nu jammer dan, en ga de strijd niet meer aan)
en de avondfles ongeveer 160 cc
en dan ongeveer 160cc sap tussendoor
ze krijgt dus ongeveer 550cc per dag binnen.

wat ik doe voor extra vocht, is water door haar fruithapje
en toen ze nog erg slecht haar melk dronk en geen sap , gooide ik ongeveer 20 cc melk door haar warme hapje
madam had niets in de gaten, ze at haar hapje lekker op en ze had toch weer ff 20cc extra melk
je denkt dan nou die 20 cc is niet veel, maar als je kindje zo slecht drinkt dan ben je met elke cc blij
tip misschien dus, pap of extra melk door de warme hap
heel veel succes ermee
liefs sandra

oh ja nog een tip
yogurt is ook een melkproduct en telt als vocht
tip van het consultatieburo
liefs sandra

ze ligt nu zelf met de fles in bed te klooien...ze verekt ook maar wat te drinken.en vandaag ook al bijna geen sap op....
yogurt ging wel.
de rest van het eten ook.
s,morgens maak ik er pap van en dat krijg ik er wel in.
maar die flessen niet en sap als ze het zelf doet een beetje.
ik wordt er echt moe van...je ziet er steeds zo tegen op.
piewie

Elisa drinkt sinds twee dagen niet echt haar melk. Ze heeft vorige week iets verhoging gehad, zeer veel moeite met slapen (erg onrustig, veel huilen). Inmiddels gaan haar papje, fruithap, broodje, fruitdrink, groentehap en het toetje er perfect in... Alleen het avond en middagflesje niet. Nu ga ik het morgen met een grotere speen proberen misschien dat dat helpt...

al eens gewoon water geprobeerd? Julian vindt dat het lekkerst, op de melkfles na  (en krijgt ook niet veel anders te drinken, alleen smiddags diksap en vanaf vandaag savonds thee, was een drama, dus ik maak nu thee voor hem en doe daar 1 schepje opvolgmelk in...hij trapte erin!)

1 tip, probeer je er niet druk om te maken(makkelijker gezegt dan gedaan natuurlijk!!)

Chelsey heeft het ook gehad, ze dronk maar 70 cc van de 210 op een gegeven moment, maar ik dacht , als je echt niet meer wil, dan houdt het op, ik heb haar naar bed gedaan en ze heeft geslapen tot de volgende dag, dus ze wou hem echt niet. Als een kindje een keertje minder eet, is dat echt niet gelijk zo erg...Ik dacht ook wat zou er zijn,ze had ook verhoging gehad dus ik dacht misschien gewoon niet zo lekker, maar een paar dagen later kwam toch idd haar eerste tand!! Was wel fijn want dan heb je toch een beetje een verklaring voor die paar dagen wat minder eten.

Chelsey is ook bijna zo oud als jou dochtertje(23-9-06), dus misschien heeft het ook wel met een sprongetje te maken, je weet het nooit natuurlijk, maar succes ik hoop dat ze snel weer beter gaat drinken!!

Groetjes Elise

Terug
Bovenaan