nou dit weer...

Ja ik herken dit!
Senna heeft dat ook gehad....En nu doet ze dat af en toe nog een beetje...
Ze wilde absoluut niet drinken....Steeds duwde ze met haar handen die fles weg....
Tot op een gegevenmoment hier iemand zij...Dat je gewoon rechtop je kind de fles moet geven...
En dat werkte bij Senna....Het was niet de hele tijd een gevecht meer...En ze dronk netjes haar fles leeg...

Tessa drinkt ook haar laatste fles al een paar dagen niet meer leeg, ze drinkt dan 50 ml en de rest (150ml) laat ze staan. Je kunt proppen wat je wilt, die mond gaat niet meer open. Even een pauze inlassen en dan gaat er nog wel wat in maar veel is het dan ook niet. Verder is ze wat hangerig en moe en vanochtend had ze een beetje verhoging en heeft ze de hele nacht gehoest. Ben bang dat het dus daar aan ligt dat ze ff de flessen niet opdrinkt.....Verder zou ik het niet weten. Anders bouwen de laatste fles ook maar alvast wat af....

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

He Piewie

lastig he, je wilt alles zo goed doen, maar dat willen  zij soms niet op die manier.
Geef tussen de middag ipv een broodje ook pap en 's morgens pap.
Dan heb je al twee flessen binnen...een beetje yoghurt en je zit al bijna op wat nodig is.
Wel blijven aanbieden, maar er geen drama van maken, dan wil ze juist niet.
Je kunt het ook met een tuit, rietje, gewoon glas proberen....
misschien uitgeperste sinasappel met bv een kiwi of iets....veel vocht.

succes!
pas

bedankt voor jullie tips..z
ze is er ook nog eens verkouden bij geworden en volgens mij krijgt ze wel 6 tanden!(nee geintje)
het is de hele week al extra energie naar ons meisje.de flessen gaan niet zo goed.soms bijna niks.vooral nu met die warmte probeer ik alles op alles te zetten dat ze vocht binnen krijgt.dus ook extra yogurt,bekertje proberen.de hele truukendoos gaat los hier.
ben benieuwd hoe   de laatste fles straks gaat,,maar het zal wel niks worden ben ik bang.
mischien dan pap er van maken,dat is wel een goede.
al met al hoop ik dat alles snel voorbij is..en wie nog tips heeft graag!
groetjes piewie

Terug
Bovenaan