nou ja het lef

Nou ja zeg, waar bemoeien ze zich mee! Jij hebt waarschijnlijk een heerlijk gezond kindje. Ik vind dat je beter een mllig kindje kan hebben, dan zo'n heel mager kindje, die hebben ook veel vaker een verkoudheid ofzo, en wat spekkie zorgt ook voor wat weerstand Ik zou me er niks van aan trekken hoor, groetjes Wendy

Na ja,.. ik zou ook stomverbaast zijn hoor!

Ik had of er geirriteerd uitgegooit dat ik wel even een spiegel voor háár wil halen of  aan haar gevraagd of ze zichzelf nu niet erg onbeschoft vind?

Jeetje zeg.. stom wijf! Oeps... schoot er uit..

Esmé mv Kay

Echt niet normaal hoor, zo'n opmerking!! Maar wel een goede reactie, van die pokon !

Niks van aantrekken, van zo'n muts. Ze is nou eenmaal niet slimmer zullen we maar zeggen...

Groetjes,
Myrna mv Isis

Nah!!!! Je zou zo'n mens toch wat aan willen doen....oke geen geweld gebruiken..haha maar dan tenminste flink heen en weer schudden?! Het ergste is dat je al je gevatte, slimme antwoorden meestal pas 10 minuten later bedenkt...haha dus jouw pokon opmerking was precies op tijd..applaus!

Heb het zelf een keer met mijn man meegemaakt in Nederland, we hadden net een patatje gehaald, loopt er een mevrouw voorbij die zegt "ja je moet vooral patat vreten vetzak, flikker je zo voorover op straat van een hartaanval". Mijn man verstond toen nog geen woord Nederlands dus die liep lekker glimlachend door. Bovendien is ie ook helemaal niet zo dik, maar ze hoorde ons engels spreken, en vond het kennelijk nodig om een stereotype reactie te geven op de "dikke" amerikaan.

Ha en ik had het zelf in de trein in Nederland...toen ik 5 maanden zwanger was....ik kwam bij het station aan waar ik eruit moest en wilde mijn jas aantrekken, kwam mijn ring vast te zitten in de mouw, dus ik sta een beetje te hannesen om mijn jas aan te krijgen, zegt er een mevrouw naast me tegen haar reisgenoot."tja ieder pondje gaat door het mondje" Hahaha toen had ik wel een antwoord klaar, ik zei "nou mevrouw deze pondjes zijn door een hele andere lichaamsopening gegaan hoor, ik ben 5 maanden zwanger muts!"
Had helaas geen tijd om haar uitdrukking te zien, want ik moest de trein uit.

Moet wel zeggen, als semi-buitenlander, dat het wel lijkt alsof mensen in Nederland over het algemeen wat onbeleefder (of onbeschofter) worden. Tenminste dat merk ik een beetje als ik op visite kom daar.

Ajuus, ilja

tjongejongejonge, wat weer een opmerking van dat mens zeg! Dit soort dingen komt wel vaker langs hier op het forum en ik blijf me er echt over verbazen hoe mensen zich soms met wildvreemden durven te bemoeien. Gelukkig heb ik dit nog nooit meegemaakt, ik zou helemaal verbouwereerd staan kijken geloof ik, juist omdat je dit helemaal niet verwacht. En ook nog een antwoord gaan verzinnen op haar vraag, terwijl een: "goh, ik geloof niet dat we elkaar kennen, laten we dat maar zo houden", ofzo, beter op zijn plek zou zijn.

En wat moest ik weer lachen om Ilja en haar "ieder pondje gaat door het mondje" hahaha!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Damesdames, ik moet in zo’n situatie ook op m’n lip bijten hoor maar bedenk dan:      

Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet...

Hou de eer aan jezelf en bedenk gewoon dat het meer over de dame zegt dan over jullie. Die zit wel erg slecht in haar vel als ze dat soort dingen over/tegen anderen zegt, toch?!

Ongelooflijk! Ik zou echt met mijn mond vol tanden staan...

Echt goeie, die Pokon!

Groetjes Jenneke

Nou zeg...dat dat soort mensen bestaan? Dat doe je toch niet?
Maar goede reactie hoor...
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan