nou ja zeg

Komt het werkelijk in niemands botte hersenen op dat ik werkelijk alleen maar behulpzaam probeer te zijn? Ik geef alleen maar antwoord op vragen die gesteld zijn, ik snijd niet uit mezelf enge onderwerpen aan, alleen komt de reactie soms misschien niet onmiddellijk want ik heb meer te doen. Jullie gaan er kennelijk vanuit dat ik probeer om mensen hier gek te maken, of zoiets, anders zouden jullie niet zo raar reageren. En als je wel snapt dat ik er geen kwaad mee in de zin heb, waarom dan zo overdreven? Waarom loopt iedereen hier ineens op elkaar, en op mij, te schelden? Ben even een paar dagen weg, tref ik dit aan. Gezellig. Ik begin nu te snappen waarom het zo droevig is gesteld met de wereld, als iedere imbeciel zomaar kinderen kan maken. Nee, als ik het zo lees wordt dit echt een leuke generatie, maar niet heus. Fijn voorbeeld zijn jullie voor je kinderen, met al dat gescheld en meteen maar het slechtste van iemand te denken, er meteen vanuit te gaan dat iemand de boel probeert te verzieken zonder de mogelijkheid te overwegen dat het misschien gewoon oprecht goed bedoeld is. God, wat zijn jullie triest.
 
Zonder kwaad te willen spreken, maar Loentje: kijk ook naar jezelf en hoe jij kunt overkomen bij mensen op dit forum zonder gelijk te stellen dat het droevig gesteld is met de wereld.
Geen reactie zonder actie, Loentje.
 
't Is droevig gesteld met de wereld, maar het is helaas ook wel juist die wereld waarin we leven. En waar we rekening mee moeten houden. Hoe frustrerend dat ook kan zijn. Dat spijt me.

Maar besef dat die mensen die jij triest vindt, jou op hun beurt even triest vinden en dat zij, droevig genoeg, vanuit hun standpunt precies evenveel gelijk hebben als jij vanuit het jouwe.

Ok, genoeg diepzinnig geneuzeld. Nu ga ik weer strijken. ;o)
 
Annick, je hebt vast gelijk. Het is ook niet zo dat ik geen moeite doe om het vanuit anderen te bekijken. Maar of zij nou evenveel gelijk hebben als ik of niet, of misschien wel helemaal en ik niet, om 80 haat-berichtjes te vinden is voor mij niet leuk en ik vind eigenlijk ook niet dat ik dat verdiend heb. Het enige dat ik heb gedaan is een paar berichten plaatsen waarvan ik dacht dat mensen ze zouden willen lezen. Om me daar nou voor uit te schelden...
 
Terug
Bovenaan