nou ja zeg

Het zijn over het algemeen alleen maar anoniemen die die onzin schrijven. Ik snap werkelijk niet waarom ze zo moeilijk doen. Hebben zeker niets anders te doen.
Als het onderwerp me niet interesseert lees ik niet eens door, laat staan dat ik nog de moeite doe om een bericht te schrijven.
Loentje, laat je niet opzij zetten door dit soort mensen hoor.
 
Loentje, als je slim bent kap je gewoon met je betweterige gedoe op dit forum. Zoals je ziet ergert menigeen zich mateloos aan je. Als je daarvan geniet, mooi doorgaan maar zeur dan niet over vervelende reacties! En nou niet zo wijs gaan lopen doen dat je antwoord geeft op vragen die 3 weken (of langer) geleden gesteld zijn. Jij komt met hele artikelen uit boeken om de boel 's effe lekker op te jutten. Nogmaals, dit is een algemeen forum (kennelijk zijn er velen die dat weten te bestrijden) en dat betekent dat je ook enorm veel negatieve reacties zult krijgen. En met één ding ben ik het ontzettend eens: Als je lekker gaat zitten stoken met negatieve verhalen over magnetrons en herpes, dan maak je veel, wel heel erg veel vrouwen ontzettend onzeker. Ik zou daar eerst maar 's even over nadenken! Houd alsjeblieft je oprecht bedoelde artikelen en studie-wijsheid voor jezelf en je studiegenoten maar please, please, please (=smeek) Loentje...niet voor mij en velen met mij!!!
Ineke
 
Ineke, ik snap wat je bedoelt en ik irriteer me er ook weleens aan, maar dit loopt toch werkelijk de spuigaten uit. Je aan iemand ergeren is 1 ding, en natuurlijk mag je daar dan wat van zeggen, maar schelden en proberen om iemand weg te pesten is iets heel anders en ik vind inderdaad dat Loentje dat nergens aan verdiend heeft. Dus dan heeft ze het verkeerd ingeschat, wat hier op prijs wordt gesteld en wat niet, so what? Da's toch geen reden om iemand uit te schelden, of om te veronderstellen dat ze het er om doet. Overigens, er zijn nog steeds mensen die het WEL op prijs stellen. Daar ben ik er niet één van maar ik lees er gewoon overheen. Ik wil het hier niet gaan lopen verpesten voor mensen die wel iets hebben aan zulke berichten en ze wel op prijs stellen.
 
Terug
Bovenaan