nou ja zeg....

Hoi veerle,

Wat een kl**tzakken zeg, Doe je daar zo je stinkende best voor.... Niet te geloven! En dan ook nog niet het lef hebben om je dat persoonlijk te komen vertellen. Ik zit hier gewoon een potje onwijs pissed te zijn, wat een ongelofelijke zakkenwassers zeg!!!!
Kan me goed voorstellen dat je daar ff goed ziek van bent.
Ik kan helaas nix anders voor je doen dan met je mee schelden, maar ik hoop dat je je snel weer een beetje beter  zal voelen..
Groetje van angela

Hoi meiden,
heel erg bedankt voor jullie reacties. Het allerergste pissige is er alweer vanaf. Ik heb besloten dat ze mijn laatste dagen vrij met Quinn EEEECHT niet gaan verpesten.
Al spookt het natuurlijk wel nog door mijn hoofd soms.
Het allerergste van alles vind ik gewoon de manier waarop. Eerst zo'n gedoe via de mail, mijn intuitie toen zei al dat ze me gewoon wilden lozen, dit ook uitgesproken. Nee hoor, dat was niet de bedoeling, want zo ging je niet met mensen om, na 1,5 jaar gewoon iemand uit de band zetten. Mooi wel dus.
Heb trouwens nog steeds niks van hen verder gehoord, dus ik vermoed dat ze idd echt te laf zijn om nog verder iets te laten horen. A.s. zaterdag hebben ze nog repetitie met zijn allen, dus ik wacht in elk geval tot maandag of zo voordat ik iets onderneem. Ben er nog niet uit wat.... maar dat beslis ik dan wel.
Thanx.
Groetjes Veerle

Veerle, laat ze allemaal lekker een hartverzakking krijgen figuurlijk gezien, op zn Haags), als zij denken op  deze manier gelukkig te worden... Zij moeten nog maar  zien dat ze z happy worden als  jij bent met je gezinnetje! Dat is het enige dat  werkelijk telt, meid. Het is een kutstreek, maar probeer je niet  te verlagen tot hatemail: op die manier verdwijnt hun kutgevoel ten opzichte van zichzelf (want ze zullen zich heus wel schuldig voelen) alleen maar in een soort van medelijden/ woede ten opzichte van jou. Houd de eer aan jezelf en geniet van de laatste dag samen met Quinn en je lekkere gezin.
Sterkte, meid      

Hoi Veerle!  Wat een kl#tezooi zeg!! Ik vind het ook echt niet gepast hoe ze het hebben gedaan!! Ik hoop dat het een beetje is gezakt bij jou en dat je toch nog van de laatste daagjes verlof kunt genieten! (jij moest toch ook volgende week weer beginnen hè)
Zijn er niet nog meer bandjes bij jullie in de buurt? Misschien dat ze daar nog iemand zoeken. Het blijft een rotstreek en ook lekker achterbaks om het zo te zeggen tegen jou!! Succes en hopelijk komt er snel iets anders leuks op je pad!!
Groetjes Mikkie.

Balen!!! Wat een kl**tzakken!
Jammer dat iedereen altijd roept dat zwangerschap/kinderen krijgen  leuk en mooi is en altijd moet kunnen,  maar een beetje medewerking en begrip is vaak ver te zoeken! Ik heb me vaak schuldig gevoeld dat ik dit mijn baas/collega's "aandeed", omdat ze het alleen maar lastig vinden dat ik de hele planning in de war schop...(absurd natuurlijk, maar ja..)  Ik hoop dat jij er beter mee om kunt gaan. En hou inderdaad de eer aan jezelf, ga je niet verlagen tot hun k*tstreken.
Veel sterkte!!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (8 weken)

Terug
Bovenaan