nou meiden volgens mij ben ik zwanger, ik heb een licht streepje !!!

A

Anoniem

Guest
Ik zit hier helemaal te trillen.
Heb net een test gedaan wat ik hield het niet meer....en nu staan er dus 2 streepjes, de ene is wel licht, ik mail altijd naar andere een streepje is een streepje maar nu ik zelf zo'n licht streepje hebt maakt het mij onzeker. Maar aan de andere kant hij staat er wel. Jeetje wat voel ik me raar zeg, ik word spontaan misselijk van al die spanning.
Liefs van een onzekere maar ook blije Rene

Lieve Rene,
Ik zat me net af te vragen hoe lang je het nog vol zou houden zonder een test te doen...
Wat een super bericht en ja een streepje is een streepje!!!!!!
Als je je eigen gevoel nog eens moet bevestigen test dan over een paar dagen gewoon nog eens.
Je zult zien dat het streepje dan vast duidelijker wordt.
Ik zal heel hard voor je blijven duimen dat alles goed gaat.
Ik ben echt superblij voor je
Liefs Bloem 25

Joehoe......je kunt niet "een beetje zwanger" zijn. Een "beetje streep" is dus een streep en dus ben je volgens mij hartstikke zwanger!!! Van harte en succes met verwerken van deze (zeer welkome) schok!! Hahaha.....
Lfs, patricia

Heeeee, blijf jij de komende tijd maar lekker misselijk! Gefeliciteerd!
Hopelijk gaat alles goed.
Succes de komende tijd....

D

Wat een superrrr goed nieuws zeg

GEFELICITEERD

En nu, genieten, genieten en nog eens genieten van dat kleine wondertje in je buik.

xx

YES YES YES,

Van harte gefeliciteerd meis. Super hoor.

En ja hoor je leest het nu een streepje is een streepje.

Bij mij was hij ook niet echt heel dik hoor. Maar dat is over een weekje wel zo.

Ik heb gisteren nog maar een keer getest. Misschien had ik het wel gedroomd zondag maar nee het stond er echt.

Leuk weer een oktobermama er bij.

Geniet ervan.

Liefs wen

he meis,
gefeliciteerd zeg!leuk man, geniet er lekker van en hoop dat alles goed gaat, en ik hoop dat ik je snel mag volgen.....
veel liefs sas

he meis,
Wat onwijs gaaf voor je zeg!!!gefeliciteerd, geniet er lekker van en hoop dat alles goed gaat en dat ik snel mag volgen haha.
veel liefs sas

Terug
Bovenaan