nou meiden volgens mij ben ik zwanger, ik heb een licht streepje !!!

Hartstikke mooi, gefeliciteerd...!!!!!!!!!!

Doordat je 's avonds test kan het zijn dat je hormoon niet zo sterk aanwezig is, maar als je nog een keer 's morgens test is het vast een dikke streep.

Hoeveel dagen was je overtijd voor je ging testen?
En hoe is het eigenlijk met je (beginnende) blaasontsteking?

Ik zit nu aan de antibiotica, ben nog steeds niet ongesteld, inmiddels een week overtijd. Denk nog steeds dat ik zwanger ben, maar ga zaterdag testen als de kuur voorbij is.

Je hoort nog van me....

Geniet jij er maar lekker van!

Groetjes, Jetje

Wauw! Dat is goed nieuws! Van harte meid, en ik wens je een mooie zwangerschap toe!

Liefs Suusje

wwwwhhhhhaaaaaa
van harte jij bent hartsikke zwanger man!!!

GEFELICITEERD!!!!!

EN GENIET ER MAAR VAN

gr liefs voetbalgek xxxxxxxxxxx

Hoi meiden,
Allemaal hartstikke bedankt voor jullie lieve reacties.

Jetje: ik was 4 dagen overtijd en moet nog steeds veel plassen, misschien komt het doordat ik zwanger ben, ik heb nl geen pijn bij het plassen. Het zal wel weer overgaan. Jij succes met je kuur en spannend hoor zaterdag testen.

Liefs Rene

WOEAAAH! Proficiat!

En? En? En? Hoe voel je je nu? Zwangerschapsverschijnselen? Moe en misselijk of roze wolk?

Goh....jij ook al.... ik voel me al bijna een oudgediende hier, tussen allemaal nieuwe namen..., zucht, de laatste der mohikanen.
Ach, onzin natuurlijk, ben pas in ronde 4. Maar jééétje wat is iedereen ineens ontzettend zwanger!

Geweldig gefeliciteerd en hopelijk tot snel op het zwangerforum. Wanneer ben je uitgerekend?

Groetjes
Marceline

p.s. Enne...dat vele plassen hoort er helemaal bij...wacht maar, dat wordt nog véééél erger! Ik moest mijn hele zwangerschap voor elk drupje plassen, dus minstens 3x per nacht eruit. Ze zeggen wel eens dat dat is om je voor te bereiden op de gebroken nachten. Daar zat je echt op te wachten, zo'n lesje van eigen lijf....

Nog even een weetje....dit was mijn eerste ronde met tarwekiemolie capsules. Ik weet niet of dat geholpen heeft....wie weet. Je leest het hier wel vaker

Ik heb niet echt klachten, ja héél véél plassen, ik plas normaal al veel maar nu helemaal en zere borsten.
Als het goed is ben ik uitgerekend op 14 oktober, de trouwdag van mijn ouders. Dit was trouwens ronde 7.
Liefs Rene

Gefeliciteerd!!!

Geniet er maar van! Het is zooooo leuk.

Groetjes,

Sandra & Michon (03-10-05)

Terug
Bovenaan