nou tis mijn verjaardag

het is mijn verjaardag

maar het gevoel ontbreekt volledig

zat gewoon vanmorgen vroeg te kotsen toen manlief met dochter wegging
zit hele dag alleen en hoop dat ik me wat beter voel dan gister

ik hou me even niet helemaal aan de doktersrecepten

ipv 3x2 paracetamol is het 6x1 geworden en oordruppels ook zoiets. hopelijk werkt dat beter

voor morgen komt er gelukkig wel thuiszorg, maar pas vanaf half 9, tja dan is mijn meisje allang wakker, maar zien hoe we dat doen
het blijft maar vechten

leven doen we straks wel weer, nu even niet

Jeetje zeg, klinkt ook niet leuk! Toch gefeliciteerd met je verjaardag hoor!

Ik kreeg van mijn huisarts het advies om ipv 6x1 juist 3x2 in te nemen, omdat 1 paracetamol te weinig doet. Hopelijk werkt het wel! Sterkte!

Hoi wel gefeliciteerd. Volgens jaar heb je een mooie verjaardag.
Ene ik zou 3x2 paracetamol innemen. Dan houdt je een betere spiegel in je bloed. 500mg werkt amper therapeutisch en indien je daar te kort aan hebt, zou ik overleggen of je niet 4x2 mag hebben. Maar dat laatste moet je alleen doen in overleg. Bij zwangere is het toch anders met die paracetamol

x yvonne

hoi dames

ik mag alleen 3x2 en absoluut niet meer!
maar elke 4 uur begint mijn oor en verhoging.
ik heb nu elke 4 uur de halve medicatie, ook met de oormedicatie en zo kom ik wel de nacht door en tot nu toe de dag ook beter

het werkt wel hoor, mijn oor gaat minder pijn doen enzo
ik ehb echte elke 4 uur wat nodig

werd ook heel ziek van de ijzermedicatie dus nu moet ik eerst goed eten voor ik wat kan nemen.

wel van harte hoor!! jammer he dat dan zo is.. een verjaardag is toch altijd wel een feestje! maar ja aan de andere kant al die troep en dan hoogzwanger geloof me is een een verschrikking. mijn man was van de week jarig nou ik kon niet meer ookal had ik het alleen savonds maar gevierd. was gesloopt!! maar ben blij dat het voorbij is..

Terug
Bovenaan