nou tis mijn verjaardag

Hoi meis,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!! Het is jammer dat je je zo ziek en rot voelt...ik hoop dat je toch nog een beetje kan "genieten" en dat je straks lekker verrast wordt door je man en je dochter ! Wie weet komt je kleine meid nog wel vandaag !???? ;)
Nou meid....het is allemaal moeilijk voor je...... ik wens je nogmaals erg veel beterschap !

Doe rustig aan, tja wat anders kan je niet, en hou nog even vol !!!! Je bent er bijna !!

Sterkte !

Liefs, Marit

Heey meis,

Toch gefeliciteerd met je verjaardag! Volgend jaar kun je het weer extra goed vieren. Maar balen zeg dat die druppels nog niet aanslaan!! Kan me voorstellen dat je je niet echt jarig voelt vandaag. Succes met alles meid en tis te hopen dat je snel bevalt zodat je je lichaam weer op de rit kan krijgen om voor je kindjes te zorgen!!!

Liefs ciomama

ja goed nieuws

deze beeb is er niet uitgekomen maar zorgde wel voor een hele middag ziekenhuis met uitgebreide echo

dat was ook wel weer heel erg leuk

en de meds slaan aan! nu ik elke 4 uur doe begint het te werken. als de klachten minder zijn zal ik weer op normale dosis gaan hoor

net chinees gegeten en nu lekker slapen

heb mijn buuf ook beter leren kennen, niemand nam op dus zij wou wel rijden, bleef ze gezellig al die tijd erbij, echt lief en goed kennis gemaakt. Allemaal omdat deze beeb besloot een dag te gaan slapen ipv voetballen

iederreen is echt superlief geweest

Terug
Bovenaan