nov start met iui, wie heeft hier een positief bericht over?

hoi damens

laatst heb ik een topic geopend over wie er spontaan zwanger is geraakt na een kijkoperatie.
ik hoop natuurlijk dat de meeste van jullie gewoon spontaan zwanger zijn geraakt. helaas is dat niet voor iedereen weg gelegd en net zoals ik nu aan iui gaat beginnen. ik lees er hier en daar wel veel over maar ik ben toch echt benieuwd wie van jullie zwanger is geraakt door iui.
het slagingspercentage ligt namelijk niet zo hoog en ben er ook niet helemaal zeker van dat dit gaat lukken dus wat positieve vehalen kan ik wel gebruiken.

groetjes kim

Hallo Kim,

Zelf het ik geen ervaring met IUI maar een vriendin van mij en nu 17 weken zwanger en zij is bij de derde poging zwanger geraakt!!!!! Positief verhaal dus. Alvast veel succes. Groetjes Floor

Een verre nicht van mijn vriend is ondertussen bijna op haar eindje! Volgende maand is ze uitgerekend en alles gaat goed!
Ik weet niet hoeveel pogingen het heeft gekost...

Je schrijft dat het slagingspercentage niet zo hoog ligt en dat je er ook niet helemaal zeker van bent dat dit gaat lukken... Heb een beetje meer vertrouwen, ik ben ervan overtuigt dat een positieve houding al 50 % gewonnen is!

Heel veel succes en geluk!
Ilonka

Hey Kim,

Ik heb een positieve ervaring met iui!
Wij waren onverklaarbaar onvruchtbaar, en na een jaar hormonen slikken, en later spuiten, zijn we over gegaan op iui.En....de tweede poging was raak, ben nu bijna 33 weken zwanger!!!Dusss ket kan wel!!!
Hoop dat het voor jullie ook werkt!!!

Groetjes Anies

hallo

ik weet dat ik wat meer vertrouwen moet hebben maar zo nu en dan raak ik dat helemaal kwijt. ik probeer zo positief mogelijk te blijven.

anies, ik moet straks ook beginnen met hormonen te spuiten, wel een beetje eng maar goed ik heb mijn grootste angst al overwonnen ( kijkoperatie) dus veel erger dan dat zal het niet zijn.

bedankt voor de positieve berichten
veel succes met jullie zwangerschap

groetjes kim

Hoi,
Mijn schoonzusje is bij de eerste IUI-behandeling zwanger geraakt. Ik ben zelf na de eerste IUI-behandeling spontaan zwanger geraakt.
Heel veel sterkte toegewenst!!
Groetjes!

echt een raar forum.
ik zie dat ik berichten heb gekregen maar als ik het aan klik dan staan ze er niet bij.

dus daarom dit bericht. schuift het misschien op.

Hallo Kim,

Ik ben de 4e iui zwanger geraakt met behulp van clomid en pregnyl. Ben nu 17weken zwanger!!!!

De eerste 3 iui's waren zonder hormonen, hierna kreeg ik de kijkoperatie. 2maanden na de kijkoperatie raakte ik zwanger van iui nr 4 met hormonen. Wij waren onverklaarbaar onvruchtbaar en 3,5jaar bezig geweest voor een wondertje, dus er is hoop!!!!!!!!!!!!! Succes!!!!!!

Liefs Liv

Terug
Bovenaan