nov start met iui, wie heeft hier een positief bericht over?

Hoi Kim,

Ik ben 2 keer met IUI zwanger geraakt.
1e was raak in de 4de ronde alleen is dat helaas op een miskraam uitgelopen.
We hebben nu een zoontje van 2 die dmv IUI is verwekt en dat was in de 2de ronde.
Ik heb wel alle keren Puregon en pregnyl gebruikt.

Dus meid het kan wel, geef de moed niet op!
Wij hebben 6 jaar gevochten voor een wonder en dmv van IUI is het gelukt!
Ik ben nu zelfs spontaan zwanger!

Succes!

Groetjes San

hoi Liv

jeetje wat goed zeg! van harte. ik ga meteen beginnen met hormonen te spuiten, ik weet niet welke dat zal zijn maar het stimuleerd een ei groei en dan een ei sprong. gelukkig door al deze positieve verhalen word mijn onzekerheid weggenomen.
ik heb vorige week dinsdag een kijkoperatie gehad en ga in november beginnen omdat deze maand verloren gaat en in okt kan ik geen vrij nemen op het werk omdat mijn collega met huwelijksreis is.
ik heb dus nog 2 kansen om spontaan zwanger te raken en zo niet dan stort ik me voldedig op iui.

groetjes kim

hoi san

ja zo zie je maar. toch spontaan zwanger geraakt van je 2de. leuk hoor!!

ik vind het echt super fijn om al deze positieve verhalen te lezen, dat doet me echt goed.

groetjes kim

Hoi Kim

Ik ben ook zwanger van IUI5. Heb ook menopur en pregnyl moeten spuiten. En nu net 6 weken zwanger.

Meid, heb er vertrouwen in, want het kan echt.

Succes
Groetjes Linda

hoi linda

gefeliciteerd!!!!! ik moet ook puregon en pregnyl 5000 gaan spuiten. ik heb er dankzij jullie positieve berichten veel vertouwen in. heb jij ook vooaf gaand een operatie gehad of net als iemand die hier ook opleest eerts 3 iui gehad en daarna pas de operatie?
ik was zaterdag echt in een goede stemming totdat ik hoorde dat mijn schoonzus 3 maanden zwanger is van de 4de. dat kwam erg hard aan.
maar goed weer een positief bericht van jou dus dat pept wel op.

groetjes kim

Hoi Kim.
Ik heb eerst een HSG foto gehad in december, daarna 3 IUI's. Afgelopen mei de kijkoperatie gehad. Hier kwam ook niets uit. Ik heb last van vijandig baarmoederslijmvlies vandaar de IUI.
Nu zwanger van IUI5. 22 september krijg de eerste echo, dan zal ik weten of het er 1 of 2 worden.
Succes verder met zwanger worden
Groetjes Linda

Terug
Bovenaan