November baby's

Hallo dames,

ik heb gister getest en hij was positief. ik ben al voorzichtig heel erg blij!! volgens mijn berekeningen ben ik 1 nov uitgerekend. Ik ben 24 jaar. Als er nog meer toekomstige mama's komen die in november zijn uitgerekend vind ik het heel gezellig als we kunnen kletsen! Oja ik ben zwanger van ons eerste kindje. Hopelijk sluiten zich snel meer mamas aan

Hey hallo,

Ook ik ben een ws nov mama, we hebben er ruim 2 jaar over gedaan om zwanger te worden van ons tweede kindje.Ben dus ook zwanger geworden via iui, en hormoonspuiten.
Gisteren was mijn NOD, getet en positief, maar ik heb een hormoon gespoten waar ook het zwangerschapshormoon inzit, dus officieel is het pas morgen zeker of ik daadwerkrlijk zwanger ben, volgens de arts is dat hormoon dan niet meer aanwezig, iig niet meer door de spuiten!!Snap je het een beetje hihi???

Maar ben er zelf eigenlijk wel van overtuigd dat het zo is hoor, heb gisteren positief getest, was dus niet met ochtenurine, en was binnen 10 sec al een +, vandaag weer en nu nog duidlijker!!!
Als het van die medicijnen zou komen zou het streepje lichter moeten zijn dan gisteren!!!
Dus ben voorzichtig blij!!!!!!

liefs anies

hey anies!!
toevallig zeg!! nog wel even sttt he neem niet aan dat we hier nog meer bekenden tegenkomen toch.. ik ga morgen nog een keer testen en dan bel ik de huisarts

Hee Leoni & mama van Jesse,

weet sinds vanochtend dat ik zwanger ben!!!!!!! Als alles goed gaat verwachtten we ons 1e kindje op 1 november 2009..... Spannend.

Jullie ook gefeliciteerd! Mama van Jesse, hoop dat de dikke + nog veel dikker wordt!

Liefs Joen

Hey Joen,

Jij ook gefeliciteerd!!!!
Spannende tijd he???

@leonie, jeetje, echt toevallig, we houden het nog lekker geheim!!!!hihi!!!
Weet niet wanneer ik uitgerekend ben, volgens mij 5 nov???Maar weet het niet zeker!!

kusss

hey joen!!
nou wat super zeg gefeliciteerd!! vind je het ook niet ontzettend onwerkelijk? ik ben er helemaal van onderste boven.. heben jullie al ergens last van...
ik heb sochtends heel erg honger en verder een beetje gevoelige borsten.
als ik morgen weer goed test dan bel ik de huisarts
geniet ervan dames
kus leonie

wauw meiden.... gefeliciteerd!

Zit bijna met verbazing te lezen er komen alweer nieuwe november babies aan.
Zelf ben ik afgelopen november bevallen van de 3e en ja hij is inmiddels 3 maand en dus is het logisch dat er alweer nieuwe november babies komen, maar toch als je het zo ziet staan haha.

Geniet ervan!

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan