November baby's

Hi Leonie,

moet je eerlijk zeggen dat ik het ook allemaal nog niet kan bevatten. Tis nog zo pril en ik heb eigenlijk weinig kwaaltjes (hoop maar dat dat zo blijft ;-)). Soms een gevoelige buik en een kleine beetje misselijk (met vlagen).
Ik denk dat ik maandag de huisarts bel (doe dit weekend eerst nog maar een testje ;-))

Maar luek om ervaringen te doelen met meiden die ongeveer even ver zijn!

Liefs Joen

Hoi, ook ik kom me hier stilletjes toevoegen. Heb vandaag ook pos getest!
Ben 25, was ronde 15 (en de 1e na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap) en is bij ons ook een 1e kindje. Ik zou uitgerekend zijn voor 6 november 2009.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik enerzijds dolblij ben, maar anderzijds zit de schrik er goed in... Ben echt bang opdat het terug fout zou gaan. Helaas zit er niks anders op dan afwachten hé!

Dames, van mijn kant alvast gefeliciteerd!

Groetjes

Babeken

hey iedereen
babeken wat super gefeliciteerd maar ondertussen wat een spanning he! we duimen dat met iedereen alles goed verloopt!
ik vind het prima om naar de mamaclub te gaan verkassen naar nov babys..
oja gister ochtend nog een test gedaan was nog steeds positief. vervolgens de huisarts gebeld. ik helemaal blij vertellen dat ik zwanger was vroeg de assistente of het wel de bedoeling was.. (vond ik beetje raar) ik maar meteen verteld dat het hartstikke welkom is! dus toen werd ik gefeliciteerd! en woensdag moeten we langskomen om half tien
fijn weekend iedereen

Terug
Bovenaan