november gestopt met de pil wie praat mee?

A

Anoniem

Guest
hallo ik ben diana en ben op 15 nov gestopt met de pil.
heb nog geen regelmatige cyclus gehad eerste keer 21 dagen tweede keer 26 dagen en de laatste keer 24 dagen.
erg vervelend vooral op het werk waar je iedere keer denkt o ik ben ongesteld.
het rare is wel dat mijn eisprong op dag 14 is want op dag 15 heb ik een heel klein beetje bloed maar als ik op het internet invul en kijk wanneer ik mijn eisprong zou moeten hebben klopt dat niet.
maar heb nog geen ovulatietest geprobeerd die zijn hier behoorlijk aan de prijs. (we wonen namelijk in canada).

zie jullie reacties tegenmoet
Diana

He Diaan,

Ik dacht ik kijk eens hoe het gaat op het zwanger worden forum. Hoor hier eigenlijk niet thuis want ben zelf nu 25 wk zwanger. Ik ben in november 2006 gestopt met de pil en heb alleen maar een onregelmatige cyclus gehad zelfs tot 42 dagen. Uiteindelijk ben ik toch gaan temperaturen omdat ik niet wist hoe het nou zat bij mij. Ik wilde eigenlijk niet gaan temperaturen (we waren nog niet zo lang aan het proberen) maar de teleurstelling elke keer was ook niet leuk. Gelukkig heb ik het maar 1 maand hoeven doen want ik zag precies wanneer ik een ovulatie had en wist dus precies wat ons die dag te doen stond! En gelukt! Dus misschien is dat een optie. Ook als het niet in 1 keer lukt krijg je wel een idee van je cyclus.

Succes

hoi lar
ja dat is natuurlijk ook een optie ga gelijk even kijken hoe dat allemaal in zijn werk gaat
bedankt
Diaan

he diane, ik ben ook in november gestopt, begin nov.
ik heb dec en jan 26 dagen gehad en deze maand maar 23 dgn.
wilde ook al aan die ovulatietesten gaan doen, maar vindt dat ik eerst een half jaartje geduld moet hebben.
idd een deze dagen de dag, dus veel klussen hihi.
had vd week beetje strijdt met mn vriend over t klussen, hij vond dat het niet meer spontaan ging, maar gelukkig is hij nu ook omgeslagen.
afwachten weer deze maand.
kom net terug van de 9 mnd beurs, was erg leuk.
succes en groetjes daan

Hoi Daan
wat vervelend dat je woorden hebt gehad over het klussen
hebben wij gelukkig nog niet gehad.maar mijn man is trucker is dus 5 of 6 dagen van huis en 2 of 3 dagen thuis. we maken er op dat moment het beste maar van.
vorige week vroeg hij een keer en wanneer moest ik nou ook alweer thuis zijn????
vond ik erg lief.
weet jij trouwens wanneer jij je eisprong hebt?? ik heb het idee dat die van mij gewoon op de 14de dag is
Groetjes
DIaan

hey diana, gelukkig was dit ook de eerste keer dat er wat woorden waren en ook de laatste keer hoor, na wat uitleg over de dagen enzo zit het gelukkig helemaal goed.
ik ga ook van de 14e dag uit. lastig he.
ik probeer in de vruchtbare dagen gem 3 x te klussen.
jeetje lastig met een man die vaak van huis is. maar goed dat hij er zelf naar vraagt.
groetjes daan

Zo was er een paar dagen vantussen.
Manlief was thuis (perfecte timing weer) en moest werken.
Tegen de tijd dat ik dan thuiskom van het werken is het in ned al bijna tijd om naar bed te gaan.
had gisteren mijn eisprong en we hebben braaf geklust  ahum...... goed
nu is het afwachten ik kan vanaf volgende week vrijdag al weer ongesteld worden dus alles na vrijdag 29 feb wordt spannend.

ik probeer het maar naast me neer te leggen vind het wel lekker dat ik het van me af kan typen dat helpt enorm.

groetjes Diaan
P.S. misschien helpt het wel dat het een schrikkeljaar is hihihi.

Hoi Diaan,
Ik ben ook in november 2008 gestopt met de pil! Na 15 jaar!
De eerste ongi was na 39 dagen (en heb wel 5 testen gedaan)
De tweede na 35 dagen.
De derde ongi na 28 dagen.
Ik hoop dat het zo blijft. Deze maand zit mijn vriend in het buitenland voor zijn werk!
Dus dat schiet echt niet op!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Succes!

Terug
Bovenaan