november gestopt met de pil wie praat mee?

hallo pipi hoop ook voor je dat je cyclus zo blijft dat zit je perfect op de 28 dagen.
wel balen dat hij een maand weg is voor zijn werk. maar dubbelhard klussen de volgende maand.

ik dacht dus vrijdag mijn eisprong te hebben en wat denk je wordt ik ongesteld gisteren.
en niet zomaar een beetje. op dag 15!!!!!!!!!!!!!
ga dus straks als de winkels open zijn om een ovulatietest ben nu een beetje ongerust dat ik dit ga houden man had net alle spullen weer opgeruimd.
zucht maar goed hopelijk maar eenmalig.

groetjes Diaan

hoi diaan, jeetje wat balen zeg dat je al ongi bent geworden en al zo snel na 15 dagen.
hoop dat het gaat lukken met de ovulatietesten.
groetjes daan

Hoi diaancanada,

Wat leuk dat je ook op dit hollandse forum zit!
Wat raar dat je al op dag 15 ongesteld kunt worden.
Het voordeel is dat je vaker een  eisprong hebt! Elk voordeel hep sein nadeel!
De eerste maand duurde het 39 dagen tot ik rode duivels had!
2,5 x zo lang als jij nu. Dus kom op! NRNK=nieuwe ronde nieuwe kansen.

Als mijn mannetje thuis komt dan zal hij er toch echt aan moeten geloven.
Klussen zonder blussen! Over 14 dagen komt ie thuis en dan gaat de klusmarathon beginnen!    

Is je man/vriend een Canadees en heb je ook familie daar?
Sterkte!!!!!!

hoi pipi.
mijn man is ook nederlander net als ik en we zijn samen net iets meer dan 2 jaar geleden geemigreerd naar canada.
in nederland hadden we het echt helemaal gehad met alle stress we wilden rust.
en voila gevonden!!!
fijn dat die van jou over 2 weken weer thuis is om lekker te klussen.
ik had gisteren nog eens op het internet gesnuffeld om te kijken hoe het nou kon dat ik alweer ongesteld geworden was maar kon maar 1 antwoordt vinden en zelfs dat vond ik een beetje vaag. het schijnt zo te zijn dat dan na je eisprong je hormoon (LH) te snel zakt en daardoor wordt je ongesteld. nu maar hopen dat ik het over 2 weken niet weer wordt moet er niet aan denken. het nadeel is dat je dan wel een eisprong hebt maar het eitje kan niet of nauwelijks innestellen..
ik had al wel na mijn eisprong zomaar een beetje vieze afscheiding (sorry) maar verder niet. het gekke is dus nog steeds dat ik keurig op dag 14 mijn eisprong heb maar wel vanaf dag 21 tot dag 26 ongeteld ben geworden ik hoop maar dat het nog steeds komt omdat ik moet ontpillen en alles helemaal goed komt.

heb geen ovulatiekit meer gekocht van t weekend weet precies wanneer het is maar misschien dat ik even bij de apotheek binnenwip om te vragen hoelang het duurt voordat de pil helemaal uit je lichaam is verdwenen.

o ja je vroeg ook nog of ik nog meer fam hier had.
mijn oudste broer woont hier ook maar die zit ook op de truck dus is niet vaak thuis en verder hebben we al een aantal goede vrienden gevonden kortom prima naar ons zin

groetjes Diaan

Hoi Diaan,

ook ik ben in november gestopt, niet met de pil, maar van de nuva. Hoeveel dagen mijn cyclus steeds heeft hou ik niet zo erg bij. We zien t wel gewoon.. soms wel frustrerend, maar hebben er nog niet zo'n last van. Vanaf dat ik van de anticonceptie ben heb ik tijdens de eisprong erge pijn in m'n onderbuik, dit had ik nog nooit gehad... gisteren zou D-Day moeten zijn geweest ;) maar heb nog niets gevoeld... wie weet??

Veel succes!!

Terug
Bovenaan