November mama high tea?

Naar aanleiding van een facebook gesprekje dacht ik om het misschien hier maar eens neer te leggen.

Lijkt het jullie leuk om eens af te spreken en met zn allen een high tea o.i.d. te doen?
Misschien inclusief man/vriend (of vriendin in het geval van Geert ;-)) en de kleine kabouters? ;-)
Ik weet niet waar iedereen woont en wat het handigste is en ook niet precies waar je dat kan doen, maar het is een idee en het lijkt mij wel leuk ;-)

Ik woon zelf in Amsterdam, maar kan me goed verplaatsen met het OV :)

Liefs!
 
Dat lijkt met nou eens super leuk!
Kunnen we met elkaars kabouters knuffelen en real life trots op elkaar zijn! Ik woon in Eindhoven, maar ben ook goed verplaatsbaar. Misschien is midden van het land dan het beste ivm verschillende woonplaatsen? Utrecht ofzo? Door de week kan ik alleen op woensdag en vrijdag ivm werk, Weet niet hoe de andere dames zitten met werkzaamheden?

Liefs Suus en Saar
 
Leuk leuk (typ ik nu voor de tweede keer aangezien mijn bericht weer eens verdwenen is, hihi)

Ik woon in maasbracht, midden limburg. Mijn auto weet overal de weg :-D

Door de week kan ik dadelijk op wo en vr. En het weekend kan ook.

Babyalarm :-D

Knuf banka en milan
 
Inmiddels ben ik bevriend met Marieke, Suzanne, Arwen en Bianca op facebook :)
Mensen die ook gezellig vriendjes willen zijn op facebook kunnen me toevoegen: Marieke Knottenbeld
:)

Utrecht klinkt overigens inderdaad handig. Toch een beetje een centraal punt enzo ;-) Ik zou alleen niet weten waar we daar zouden moeten zijn voor een high tea (en waar de kaboutertjes dan ook welkom zijn ;-))

Liefs!
 
Dat is wel leuk ja. Ik post hier meestal niet zo veel, maar lees wel dagelijks mee. Leuke aan facebook is dat je ook foto's van elkaars kabouters kunt zien.

Zelf ben ik ook bij een hyves forum voor mensen die uitgerekend waren in okt, nov, dec 2011.

Utrecht klinkt inderdaad mooi centraal.
 
Terug
Bovenaan