November mama high tea?

http://www.debakkerswinkel.nl/utrecht

Heel gezellig zitten in de kelder van de bakkerswinkel EN lekker!!!

Midden van Utrecht dus goed bereikbaar voor OV - parkeren zou ik even motten checken ;-)

x
 
Maar logistiek gezien natuurlijk HEUL onhandig (kelder + kinderwagens...) dus geen optie haha ;-)

Zussen is geloof ik ook wel gezellig en ruim van opzet (lees; daar kunnen we drempelloos onze kids parkeren)
 
Klinkt goed, gezien ik met het OV kom doe ik Gabriël toch in de draagdoek. Ik zie mezelf als ik de kinderwagen neem alweer voorbijgereden worden door de bus enzo... >_<

Wel even wachten tot ik klaar ben met de BV, anders mag ik niks eten :p
(zit nu op ongeveer 3 keer per dag en veel minder stuwing dus het gaat wel snel geloof ik :))

Over de dagen, tsja mijn agenda loopt eigenlijk alleen maar rond Gabriël en ik hoef geen rekening te houden met werk enzo dus wat dat betreft heb ik het vrij makkelijk ;-)
 
Leuk initiatief! Wij wonen in de provincie Utrecht, dus die locatie is voor ons ideaal. Zussen is ook een leuke en centrale plek om af te spreken. Bakkerswinkel is fantastisch qua high tea, maar helaas niet echt te doen met een stapel kinderwagens... Man wat heb ik zin in cheesecake, haha!
 
Terug
Bovenaan