nr. 3 onderweg...

Ik heb gister positief gestest!!!
heb er maar 2 gedaan om het zeker te weten.

ik kan het bijna niet geloven en hoewel ik dan nu 5 dagen overtijd ben, zit ik nog steeds te wachten tot ik ongesteld wordt. heel gek eigenlijk,

Dit 3e wondertje was niet gepland maar heel erg welkom.

bij de eerste 2 was ik lang niet zo onzeker als nu. mischien heeft het te maken dat de eerste 2 wel gepland waren? weet het niet.

niemand weet het nog. echt moeilijk om m'n mond te houden. maar daar weten jullie vast alles van hihi.

oh ik ben 21 juli uitgerekend. verloskundige nog niet gebeld, ben bang dat het alsnog fout gaat ofzo als ik bel haha

groetjes een onzekere muts ;)

gefeliciteerd meid ondanks dat het onverwacht is! Ik ben ook nog een beetje onzeker en ben net als jij op 21 juli uitgerekend... idd bang dat het nog mis gaat... maar denk dat veel vrouwen dat hebben..

Weet er ook alles van om ff je mond te houden.... hihi... wil toch ff wachten met vertellen tot ik 7 weken ben....

xxx

gefeliciteerd.
ik ben zwanger van de 4 de niet gepland, maar wel gewenst.
ik wil me mond houden tot kerstvakantie, want dan kan ik het aan me ouders vertellen en een keer niet via de tel, maar of me dat lukt.......
we zien wel. ik moet nog steeds de vk bellen.
groetjes

hoihoi
wat leuk gefeliciteerd!!
ik heb ook vandaag positief getest en ook op 21 juli uitgerekend.
vind het ook super spannend, en ben meer zenuwachtig dan bij de andere 2 kids.
apart eigenlijk!

Groetjes

Hoi!

Slikte jij ook gewoon de pil of ben jij door het spiraaltje heen zwanger geworden?

Ook ik ben onverwacht zwanger van ons derde kindje.Dwars door de pil heen, terwijl ik 'm in totaal al 15 slik en ook nog eens erg nauwkeurig. Ik heb het vermoeden dat ik ook rond 20 juli uitgerekend ben. Dinsdag krijg ik de echo, dus dan hoop ik wat meer zekerheid te krijgen. ook ik ben behoorlijk onzeker, vooral omdat ik weinig klachten heb. (mocht dinsdag alle goed zijn, ben ik natuurlijk enorm blij met zo weinig klachten).

Terug
Bovenaan