nr. 3 onderweg...

hey mamaBo

ehm tsja ik noem het wel ongepland maar ik slikte de pil niet hoor. ik kan niet tegen de hormonen ervan.
we hebben ook geen condooms gebruikt(alleen af en toe), helemaal niks.

ging al een jaar ofzo goed. maar wel naief van ons.
voel mezelf wel heel blond nu ik het zo typ :eek:

ik mag op 7-12 voor het eerst naar de verloskundige maar de echo word nog een afspraak voor gemaakt.

ondanks dat ik ondertussen best misslijk ben. houdt de onzekerheid wel flink stand hoor. ik heb nog steeds een soort ongi gevoel. en weet niet zo goed meer of ik dat bij mijn eerste 2 zwangerschappen ook had.

in dit stadium is het vooral afwachten helaas :S

Hoi Allemaal,

Grappig, zo veel mama's zwanger van nummer drie hier op het forum. Gefeliciteerd allemaal!
Het zal een gezellige drukke boel worden bij ons allemaal. Wat zijn de leeftijden van jullie kids? (van mij bijna 3,5 jaar en 0,5 jaar)

Ook ik mag me bij jullie scharen, vandaag nml toch maar eens getest. Aangezien ik het totaal niet verwacht had (nummer twee is net een half jaartje, en onze gemeenschap had nog geen hoge frequentie zullen we maar zeggen, pas sinds twee maanden weer ongesteld na nummer twee) dacht ik eerst dat ik nog niet ongesteld was doordat er nog geen regelmaat zou zijn. Dit had ik na bevalling nummer 1 ook zo, dus dacht nu niet aan de mogelijkheid van een zwangerschap. Had/heb ook nog geen lichamelijk signalen en die had ik bij alle voorgaande zwangerschappen wel meteen. Toen had ik eigenlijk geen testen nodig.

Wel heel gewenst deze zwangerschap. Tussen onze eerste en tweede zoon zit bijna drie jaar, wat we graag anders hadden gezien. Maar je hebt niet alles in de hand, en na drie miskramen ben je dan zo anderhalf jaar verder.
Nu besloten niet aan voorbehoedsmiddelen te gaan doen en wel te zien of en wanneer er een derde op komst zou zijn, en of de zwangerschap dan goed zou gaan. Dat is nu dus nog erg spannend om af te wachten. Ik ga morgen maar meteen naar de gyn bellen voor een echo. In verband met mijn miskramen verwacht ik wel volgende week te mogen komen.

Gezellige drukte
Ben wel heel benieuwd hoe druk een derde erbij zal zijn, zeker omdat nummer twee en drie dadelijk maar een maand of 14 zullen schelen.

Groetjes,
Kim.

Terug
Bovenaan