hoi vanmorgen een nekplooimeting gehad. Alles zag er goed uit, nu moet ik morgen nog even het bloeduitslagen afwachten. voel me wel wat geruster nu. De afgelopen weken had ik 2x ernstig bloedverlies waarbij ik naar het ziekenhuis ben gegaan om een echo te laten maken.Alles klopte nog en ook vanmorgen was ie erg levendig (ze konden haast niet meten omdat het kindje telkens ging draaien, hi hi!). waar het bloedverlies vandaan komt is een raadsel dus ik moet me er maar bji neer leggen. Vanmiddag stiekum voor het eest naar babykleertjes gekeken maar nog niet gekochgt. Volgende week heb ik weer een echo (13 weken echo) en als dan alles goed is, zet ik het sein voor mezelf op groen (dan mag iedereen het weten, ga ik dingen regelen voor opvang etc.)
ze hebben bij de meting vanmorgen ook gelijk het hoofdje gemten en gekeken of alles er goed uitzag met hersentjes enzo. ik wist niet dat ze dat ook gelijk meenamen, maar alles was goed.
boekie
ze hebben bij de meting vanmorgen ook gelijk het hoofdje gemten en gekeken of alles er goed uitzag met hersentjes enzo. ik wist niet dat ze dat ook gelijk meenamen, maar alles was goed.
boekie