Nu 9 weken zwanger & 37 jaar oud

Hoi Zoë en allemaal, 

ik ben nu 38 jaar, en een week na mijn 39e verjaardag uitgerekend van ons derde kindje. Ik herken je onzekerheid, ik ben pas 6 weken...
Mij helpt het om mij te realiseren dat ik het niet in de hand heb. Bang, boos of verdrietig zijn helpt niets.

Soms lukt het me dan om mijn schouders op te halen en anders ga ik naar bed en dan is het de volgende dag weer een beetje beter...
Het is een rottige rit in een emotionele achtbaan waar we ff doorheen moeten, maar met een prachtig doel!!

dikke knuffel! 
San

Dankjulliewel voor al deze mooie berichten! Het stelt me gerust dat ik niet de enige ben die deze gevoelens van onzekerheid heeft. Ik heb te horen gekregen dat ik nu 9 dec al mag komen voor de termijnecho ipv 16 dec. Ze zeiden we hebben een plekje vrij. Brr over een weekje de termijnecho dus. Ik probeer inderdaad maar gewoon van deze komende week te genieten en afleiding te zoeken. Het is zo jammer dat je nu niet alles zelf in de hand hebt maar misschien ook wel weer lekker dat je weet dat de natuur het voor je regelt. Wat vaker relaxen dan maar ? plus proberen positief te blijven. Nogmaals dank! 

Is normaal. Ik ben 40 en zwanger van de 6e. Maak me ook meer zorgen omdat mijn 5e is overleden aan Turner syndroom. Nekplooi was dikker dan normaal en rond 20 weken was er geen maag eerst te zien. Later wel.
Ben nu bijna 26 weken.

Hai Sennepen, de echo was goed! Gelukkig plus ik heb een goede Nipt uitslag. Ik voel me nu wel meer gerustgesteld. Lief dat je het vraagt. ?

Geweldig!! ik ga deze komende 2 weken voor termijn en nipt, dan kan ik ook wat meer genieten en iedereen vertellen. Met 7 weken wel al een hartje zien kloppen! Spannend!

Terug
Bovenaan