Nu al 2e kindje?

<p>Hi allemaal,</p><p>Afgelopen Augustus ben ik bevallen van mijn dochtertje, zij is nu ruim 4 maanden oud.</p><p>Na mijn “horror bevalling” en een slechte start van mijn dochtertje zag ik het niet zitten weer binnen een paar jaar zwanger te worden.</p><p>Maaar op dit moment kan ik niet wachten om weer zwanger te worden. Ze doet het namelijk zo goed, slaapt door en is heel tevreden. <br />Het lijkt mij leuk om het leeftijdsverschil zo minimaal te houden.</p><p>Ik zit op dit moment aan de prikpil, en moet deze week eigenlijk hiervoor weer naar de huisarts. Ik twijfel of ik dit moet doen want dan weet ik dat ik de komende 4 maanden sowieso niet zwanger zal worden.</p><p>Wie heeft dit gevoel ook zo sterk gehad en is al snel aan een 2e begonnen? En hoe is het uitgepakt?</p>

Zou je lichaam eerst de kans geven om te herstellen en te ontzwangeren. Zou nu die prikpil nog halen en dan de volgende keer niet meer gaan. Nu alweer zwanger worden zal pittig zijn. Je hebt dan ook nog een kleine die niet kan lopen dus die moet je ook steeds tillen en ze wordt ook steeds zwaarder. 

Ik had dit gevoel ook heel sterk ik denk 2 a 3 maanden na dat ik was bevallen van mn zoontje. Liefst wilde ik toen al weer . 
Maar voor mn lichaam  vond ik het beter sowieso 9 maanden te ontzwangeren.  
Maar ik kon niet wachten tot die voorbij waren .
Nu inmiddels 18 weken zwanger en mijn zoontje is 14 maanden nu.
Dus ook lekker kort op mekaar maar dit wilde ik altijd al heel graag ?
Gewoon doen waar jij je fijn bij voelt. 
Maarvergeet niet als je lichaam nog niet helemaal  hersteld is word je zwangerschap  ook een stuk zwaarder waarschijnlijk ?

Aanslag op je lijf als je bij wijze van volgende maand alweer zwanger raakt. Stel dat je snel zwanger bent en je hebt last van kwaaltjes die je eerst niet had of wel maar nu meer. Dan nog de kleine erbij. Het is natuurlijk aan jou. Heel spannend als je er toch voor gaat

Bij onze kindjes zit er 15 maanden tussen. Niet gepland overigens. Ik vond het in het begin erg pittig en nu de oudste bijna 2 is en de jongste 8 maanden vind ik het soms nog steeds een uitdaging. De jongste slaapt tussen 10 en 12 en tussen 15 en 16.30 en de oudste juist tussen de middag. Heel onhandig. De oudste is ook nog erg aan- en afhankelijk en dat is wel moeilijk met een baby erbij. Maar het is ook genieten. Er zitten voor- en (een hoop) nadelen aan twee kindjes zo kort op elkaar. Ik vind ze geweldig, maar had er achteraf toch iets meer leeftijdsverschil tussen gehad. Voor iedereen anders, gewoon gaan voor wat goed voelt. 

Niet doen. Dit zijn je hormonen. Je lichaam heeft 9 maanden nodig om te herstellen. Optimaal is 18 maanden. Geniet eerst nog wat van deze kleine joh

Terug
Bovenaan