nu al een buikje

A

Anoniem

Guest
ik weet niet zo goed hoe ik de vraag moet stellen maar:" ik ben 25  sept tydens de sex ongesteld geworden veels te vroeg en werd toen 24 okt weer ongesteld al hoewel ongesteld het was maar een heel klein beetje en had geen last van buikkrapen en pijn zoals anders. nu ben ik volgens de telling   van de huisarts 7 weken en 3 dagen  zwanger, maar kan je dan al een buikje hebben en dat je borsten dikker zijn?nee toch?zal ik dan toch verder zijn? ik ga maandag na de verloskundige. daarom heb ik zelf het idee dat ik verder ben want heb de periode al gehad dat ik heel vaak na de wc moest.

ik had begin nov al steeds last van opgeblazen gevoel en heel moe enz en daarna werd ik ook al wat dikker maar dacht dat het door de vakantie en stress kwam.maaar had toen ook al een zwangerschapsstreep.

kan iemand mij helpen?

hoi

Kan best hoor je darmen zetten uit door de hormonen Zelf heb ik met 8 weken mijn positie broeken maar weer uit de kast gehaald omdat mijn broeken echt te klein werden
Dat je borsten groter zijn is ook normaal ik ben pas 12w5d en ik ben al twee cup maten omhoog gegaan (zucht)
Mocht je toch verder zijn als je dacht hoor je dat wel met je echo Weet je al wanner je die hebt?
groetjes corina

ik hoop maandag want dan moet ik voor de eerste x na de verloskundige toe. als de oudtste er is krijg je meteen een echo die heeft er een cursus voor gedaan en de andere 2 nog niet dus dan moet ik terug komen voor een echo. vind het wel spannend van de eerste heb ik met 14 weken nog een miskraam gehad.

gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap

hoihoi.

toen ik er achter kwam dat ik zwanger was, vertelde ik het aan mn ouders en opa en oma. mijn oma zei gelijk : dacht ik al want je hebt al een klein buikje.
ik dacht bij mezelf hoe kan dat nou, want ben pas 5 weken zwanger!!
heb gelijk foto's gemaakt van de zijkant, ( wilde het natuurlijk ook zelf zien) en had idd al een klein buikje.
( moet er ook wel bij zeggen dat ik voor mn zwangerschap helemaal geen buik had)

ik wens je in ieder geval een fijne zwangerschap toe! geniet er van, voor je t weet ligt die kleine in je armen hahaha.

liefs, do

32 wkn + 3 dgn

Spannend Ik weet hoe het voelt om een kindje te verliezen in juni ben ik bevallen van een zoon waarschijnlijk is hij tussen de 16 en 18 weken overleden Je verwacht het gewoon niet meer Ik ben heel blij dat ik mijn echo achter de rug had ben nu een stuk rustiger Zie je er tegenop Ik hoop voor je dat je een echo krijgt weet je tenminste wat meer
groetjes corina

Ik dacht al dat ik gek werdt!!!!!
Ik vindt dat mijn broek ook al aardig strak begint te zitten en mijn bh ook (het is nog niet zo dat ik een positiebroek aan moet of een grotere bh moet kopen maar dat duurt niet heel lang meer denk k. Ik ken eigenlijk alleen maar mensen die met 3 a 5 mnd uit begonnen te dijen
Ik heb zowieso al een buik maar nu issie toch echt dikker......

Groetjes wen 7wkn

Hoi hoi

Ook ik had al heel vroeg een buikje, ik was nog geen tien weken zwanger toen ik al in positiemode rond liep (broeken dan, shirts enzo passen nog wel een tijdje) en met tien weken had ik ook al bh's een cup groter. Bij de een zie je het heel snel, bij de ander pas hartstikke laat! Iedereen had het bij mij al snel door dus maar een vriendin van me was al bijna 17 weken zwanger en daar was nog niets aan te zien! Dus het verschilt heel erg..

Liefs

hoi,

ook hier past geen broek me meer. ik heb er nu een paar aan van voor dat ik 12 kilo was afgevallen, want me gewone broeken die kan ik alleen aan met een elastiekje, want de knoop kan met geen mogelijkheid meer vast hahaha. ben vandaag 10 wk en 1 dg.
heb de positie broeken al klaar liggen,   maar bewaar ze nog ff .

hoe is je gesprek bij de vk geweest ?

xx bambi

Terug
Bovenaan