nu al een buikje

Een vriendin van mij was 12 weken zwanger, en iedereen dacht dat ze bijna was uitgerekend. Iedereen wist het dus ook al heel vroeg dat ze zwanger was!! Terwijl een andere vriendin bij een zwangerschap van 37 weken zelfs nog makkelijk de kleermakerszit kon doen, die had amper een buik. (Kwam toch een flinke knul van 8 pond uit!!) Dus bij iedereen kan dat verschillen....

Groetjes Rixt

Het kan best hoor, mijn buik veranderde ook al vanaf de 7de week van vorm, hij was altijd plat maar nu liep ie ineens vanaf mn schaambeen richting mn navel schuin naar voren (bij mn navel dus het meest naar voren). Ik kon dat goed zien omdat wij in bad douchen en ik dan recht in de spiegel boven de wasbak kan kijken.
Ik geloof ook dat je darmen al meteen uitzetten, dus daar kan het ook door komen,

Groetjes Muizeke
31 wkn en 2 dgn

Hier nog eentje, ben morgen 9 weken en heb voor mijn doen al een heuse zwangerschapsbuik! Ik ben zwanger van de 2e en dan schijnt het wel allemaal sneller te gaan maar met truien kan ik het nog aardig verhullen. Bij de 1e had ik met 20 weken amper buik dus dit is wel ff nieuw voor me ik hoop in ieder geval niet dat ik in zo'n rap tempo blijf doorgroeien haha!

Groetjes,

Puk

Terug
Bovenaan