nu al een buikje????!!!

Hoi, hoi,

Hier ook al eentje die niet meer goed in de broeken past (ben nu 8 weken). Ik heb gelukkig nog een stapeltje broeken van mijn pre Sonja Bakker tijd bewaard, die kan ik nu dus mooi weer aan. ;-)

Groetjes, J.

hoi!

ken t probleem, maar aangezien je baarmoeder nog erg klein is, is het onwaarschijnlijk dat het  daarvan is. Volgens de boeken zetten je darmen  in deze weken flink op (winderigheid, rare stoelgang etc) en heb je daar een opgezette buik van, en is het avonds erger dan in de ochtend
maar vervelend is t wel

groetjes uutzeeland
'9 weken

Hoi hoi,

Ik herken het zeker, met de 6 weken paste ik al niet meer in mijn gewone broeken en nu ben ik negen weken en het lijkt wel of ik al 5 maanden zwanger ben zo'n grote toeter heb ik al. Echt een buik naar voren dragend. Ik snap niet hoe dat komt want ik eet niet meer dan anders. Het is al wel mijn tweede goede zwangerschap (1mk). Misschien dat het dan sneller gaat.
En het is er echt maar eentje want gister hebben we een echo gehad, haha

Allemaal genieten van het buikje of net als ik een toeter, haha.

Liefs, Eline

Ik krijg sinds gisteren mijn gewone jeans niet meer dicht. Heb nu maar een maatje groter uit de kast gevist van toen ik nog veel zwaarder was. Sluit wel, maar die slobbert om mijn billen en benen. Wellicht tijd om van de zolder te zwangerschapsjeans met strech vandaan te toveren. Dit is overigens mijn 4e zwangerschap en mijn derde kindje.

Hoi allemaal,

Ook ik zit al op mijn werk met mijn knoopje open (en niemand weet het nog dus het is en heel gedoe als ik op wil staan haha).
Ben vandaag 9w1d en heb echt al een klein buikje. Ik maak me er wel een klein beetje zorgen over, zal dit betekenen dat ik echt enorm word?!?!?!

aangezien het mijn eerste is en ik dus nog geen positiekleding in huis heb, wie heeft er tips waar je leuke kleding kan kopen?

Groet,

Missy

hoi meiden,

ook ik bijna 7 weken zwanger van de tweede en mijn buik groeit al gigantisch, ik heb echt het idee dat ze op mijn werk al kunnen zien dat ik zwanger ben, ik heb maar verteld dat ik met de feestdagen al erg was gegroeit.

dat is ook wel zo een paar kilo maar nu met de zwangerschap gaat het echt hard,
ik hoop niet dat ik weer 30 kilo ga groeien net als de vorige keer

geniet van jullie zwangerschap.

groetjes moeder van tessa

Terug
Bovenaan