nu al een dikke buik wie ook?

Hallo allemaal

ik ben nu 11 weken zwanger en heb een dikke buik voor wel 4 maanden ik krijg de broeken niet meer dicht en het is geen tweeling maar wel de 2de zwangerschap en nu zei mijn verloskundige dat dit erbij hoort als je voor de 2de keer zwanegr bent.
wel leuk iedereen oh ben je pas 11 weken ik dacht al veel verder haha
Groetjes Tamara

Tja, zoals je al gelezen hebt is dit mijn derde zwangerschap. Wel te verstaan de derde in 3 jaar tijd. En dan nog eens van de eerste twee een keizersnee. Je raad vast al hoe mijn buik er uit ziet. En dan ben ik pas 7 weken zwanger.....
Ik voel me af en toe al een maand of vijf,pffff dat wordt nog wat. Wat voor een dikke koe zal ik gaan worden zeg...(hahaha)

Claudia

Ik ben vandaag 10 weken en 4 dagen zwanger van de 3e en bij mij is die buik ook duidelijk zichtbaar! Ik kon het ook echt niet langer verborgen houden, dus het is maar goed dat wij vorige week een vroege termijnecho hebben gehad die er goed uitzag... konden we het met een geruster hart vertellen.

Ook ik ben in verwachting van de 3e en ben al behoorlijk uitgezet! (10 weken)
nu moet ik zeggen dat ik bij alle 3 de zwangerschappen meteen groei! ik kan het gewoon niet lang verbergen..
mijn broeken doe ik dicht met elastiekjes en thuis draag ik het liefste joggingbroeken!
ik ben wel weer erg benieuwd hoe dik ik zal worden aangzien mijn kindjes niet zo klein zijn bij de geboorte!!!

Nou mijn buik is wel dikker maar voor mijn gevoel er meer uitziende als iemand die aangekomen is dan zwanger. Maar vandaag op het zwembad zei een andere moeder ineens....ben jij zwanger???? Straaaaaal

Ik ben nu ruim 10 weken zwanger en mijn buik is ook al best opgezet. Helaas niet zo   dat iedereen kan zien dat ik zwanger ben, maar alsof ik er een paar kilootjes heb aan gegeten!  Ik heb gelezen dat dit vooral komt door opgezette darmen, we kijken het dus maar gewoon aan...
Mijn borsten zijn ook al voller, dat valt me ook erg op. Het is mijn eerste dus ik heb geen idee wat te verwachten! En volgende week heb ik mijn eerste echo! Zo spannend. Daarna mogen we het eindelijk iedereen vertellen.

Iedereen heel veel plezier! En succes met de eventuele kwaaltjes...
Wen

Bij mij lijkt het ook alsof ik ineens een paar kilo aangekomen ben. We hebben het aan sommigen verteld, maar nog niet iedereen weet het. Bij Dean had ik echt een enorme buik, dus dat wordt nog wat.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan