nu al een dikke buik wie ook?

dit is mijn derde zwangerschap maar juist bij deze
zwangerschap groeit mijn buik het minst hard
ik moet dan wel even vertellen dat mijn eerste zwangerschap
een tweeling was die helaas met 24 weken levenloos zijn geboren
en ben daarna binnen 12 weken zwanger geraakt en toen groeide
mijn buik weer zeer snel maar ja mijn buik had toen weinig tijd van herstellen
mijn 2de zwangerschap eindigde door middel van keizersnede
dus ik had verwacht dat mijn buik nu ook wel snel zou groeien
mss dat de fitness daar ook een bijdrage aan levert maar goed
ik ben nu ong.9 weken en pas nog steeds in mijn normale kleding

groetjes
Bianca mv Lorenzo(Tristan en Etiënne05-10-05)  

Hoi!

Ik heb ook al een hele opgezette buik!
Bij de eerste had ik pas met 20 weken een zichtbaar buikje (heb vrij sterke buikspieren dus de vk zei dat ze pas erg laat oprekten) maar nu lijkt het alsof mijn darmen aan het uitezetten zijn. En mijn onderbuik wordt een bol richeltje nu ;-)

Ik was van de eerste uiteindelijk heel dik, dus ben benieuwd!

Liefs, Billie

Ik ben nu 11 weken en een dag, eerste keer dat ik het tot zover heb geschopt, en heb gisteren wat zwangerschapsshirtjes gekocht omdat het wel erg oncharmant werd die vetblubber die onder alles wat ik aanhad uitpiepte... Ik draag vaak dingen die net op mijn broek vallen, dat kan nu niet meer: mijn broek zakt af (ben wat afgevallen, maar dat gaat weer de goede kant op) en mijn buik puilt uit! Maar het is puur vet en darmen hoor, lekker zacht allemaal en net alsof ik wat dikker ben (10 cm extra omtrek toch nog, dat was meer dan ik verwachtte!). Vind het wel leuk eigenlijk!

Groetjes,

Zeeuws Meisje

Hoi,

Ik ben nu ruim 10 weken zwanger en ja, er verschijnt nu een klein bollinkje op mijn onderbuik. Mijn skinny jeans zitten inderdaad nu wel erg skinny-strak. Moet al regelmatig mijn knoop en rits open doen om effe uit te buiken! ;-)

Vorige zwangerschap werd ik pas na 18 weken wat dikker. gaat dus nu heel veel sneller!

LIefs, Billie
10w2d zwanger en mama van Quinten, 15 mnd

hoi allemaal,
ik heb hetzelfde ben nu 9 weken en 2 dagen en mn buik groeit aardig.
Vind het alleen nog wat te vroeg om zwangerschapsbroeken te dragen, wat vinden jullie?

groetjes truus

Hoi allemaal!
Ik ben nu zwanger van mijn 2 de kindje en het is waar wat ze zeggen over 2de kindje dikkere buik!
Ik moest zelf al met 8 weken een zwangerschapsbroek aan!

hallo allemaal.

ik ben in verwachting van de 2e en de 3e
8 weken zwanger en gelukkig nog niets aangekomen.
wel merk ik dat mijn broeken krapper zitten bij de knoop. die gooi ik ook lekker open hoor als ik ga zitten. dan hoop ik dat ik wat langer in mijn broeken kan blijven.

ik heb de broeken nog van mijn vorige zwangerschap maar dat zijn echte winter broeken. ik was toen de hele winter zwanegr en mijn zoon is in april geboren.

gr martina

Terug
Bovenaan