Nu al eerste bezoek huisarts

Hi,

Een grotere speen gebruiken gaat niet. Isa stopt na zo'n 40cc drinken en laat dan gewoon alles uit haar mondje lopen. Het is dus niet dat ze te langzaam drinkt, maar gewoon te weinig. We zijn nu toch weer over naar de Difrax en het lijkt beter te gaan. Ik zit soms op 10-11 voedingen per dag en dat is erg zwaar.

Ik hoop dat ze snel wat meer kan gaan drinken. Wat minder aantal voedingen, maar meer per keer zou hier welkom zijn.

Gr. Tamara.

Luuk was ook een erg trage drinker en dronk ook heel weinig. Was uiteindelijk thuis nog flink afgevallen. Er was niet vell meer van het mannetje over. Gebruikte toen een avent fles. Toen de VK die voor de nacontrole kwam, zei zij dat ik beter een dodi of difrax fles kon gebruiken. Toen de difraxfles in huis gehaald, uiteindelijk nog speentje M en toen ging het goed. Nu drinkt hij alweer ruim 2 weken heel goed en is ook ineens enorm gegroeid (8 ons in 2 weken......).
Helaas gaat dat niet a;tijd op, want onze jongste dochter heeft nooit een flesje leeggedronken en groeide erg langzaa. Ze is nu bijna 6 en eet jammergenoeg nog steeds slecht. Is een klein, iel popje. Dus kan ook bij d'r horen.

groetjes Suus

Terug
Bovenaan