nu al in de slaapzak?

Als de deken niet in bed ligt, maakt het niet uit waar je kindje in bed ligt, et kind laag in bed leggen heeft te maken met verstikkingsgevaar als ze zich onder de deken wurmen. Leg je wel de deken erover, prop je gewoon alles onder de deken, gaat prima!

Oke, dat had ik mezelf net ook bedacht, ik ga er morgenavond direct een aanschaffen, en dan zal ik Lieke ... zonder deken....in bed leggen met slaapzak....ben benieuwd!

boas ligt sinds vorige week ook met een slaapzak,maar wel onder een deken.dat wil zeggen...tot ergens halverwege de nacht.als ik smorgens op zn kamer kom ligt hij bovenin bed,onder de dekens uit.vandaar de slaapzak.t mag idd vanaf dag 1,maar ik vond t nog niet echt functioneel.nu hij zich blootwoelt wel.wat mij opvalt bij de slaapzakjes is dat de gevoerde hele grote armgaten hebben waar ze in kunnen zakken en de dunne slaapzakjes maatje 70 past bij de armen wel goed.die heb ik dus maar genomen.en vandaag bij de hema een badstoffen maatje 50 erbij genomen.daarin heeft ie tenminste geen meter zak over.

Zo'n slaapzakje is inderdaad handig zodra ze zich beginnen bloot te woelen. Ik gebruik ook het badstoffen slaapzakje van de hema in maatje 50/56. Senne kan daar nog maar net haar beentjes in strekken en ben dus op zoek gegaan naar een ander slaapzakje. Bij prenatal hebben ze nu zomerslaapzakjes, lekker dun,  in allerlei leuke kleuren vanaf maatje 50/56. Deze zijn bij de armsgaten even groot als die van de hema, maar een stuk langer. Misschien een tip dus!

Groetjes,
Dionne

Oh, en bijkomend voordeel is dat de rits bij dit slaapzakje aan de voorkant begint en naar de zijkant loopt. Kunnen ze er in de zomer met blote beentjes in zonder langs de rits te schuren bij het trappelen.

Groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan