Nu al klemmende broeken!

Bijna zeven weken zwanger en nu al last van klemmende broeken..
Bij de eerste zwangerschap heb ik tot 21 weken mijn eigen broeken kunnen dragen, ben bang dat ik nu week twaalf niet eens haal..
Zijn er meer die daar last van hebben?
In kilo's trouwens nog niets aangekomen..
 
Ik had het ook, met 12 weken droeg Ik zwangerschapsbroeken. Ze zeggen dat het in die eerste week kan komen door je darmen, die je buik wat opzetten..
 
Ik had dat ook vrij snel. Daarna werd m'n buik juist weer kleiner en dat kwam inderdaad door m'n darmen die even een nieuwe positie kregen ;)
 
Ik kan t me niet zo goed meer herinneren.. stom dat je dat zo snel weer vergeet.. hihi
die knellende broeken helpen ook echt niet bij mijn misselijkheid.. maar ga echt nog niet in een positie broek lopen.. bijna niemand weet nog dat ik zwanger ben
 
Ik heb met 7 weken zwangerschapsbroeken aan gedaan omdat mijn eigen broeken echt niet meer fijn zaten. Dat komt inderdaad door je darmen. Ze zoeken een nieuw plekje waardoor je buik wat kan uitzetten. Waarom zou je `t jezelf lastig maken? Lekker aantrekken, want ze zitten heerlijk!
 
Je kunt ook je broeken met een elastiekje door je knoopsgat en om je knoop vastmaken. Moet je wel een iets langere trui erover dragen. Heb ik ook veel gedaan.
 
Terug
Bovenaan