NU al kooplust:P

Echt heel erg, ik zit marktplaats al af te struinen voor babydingetjes. Wandelwagen, wiegje enz..;)
Erg he! Of zijn er meer aanstaande moeders die deze kooplust maar moeilijk kunnen bedwingen

Haha hier nog 1 hoor. Gisteren naar Babydump geweest en dan zie je al die kamertjes etc... Was er 1 heel goedkoop in de uitverkoop en ook helemaal onze smaak, maar om nu al te gaan kopen vinden we gewoon 'gevaarlijk' buiten het feit dat m'n vriend eerst even een baan moet vinden waarbij hij meer uren kan gaan werken. Maar verleidelijk is het zeker!!

haha heel herkenbaar.. wij zij bij de 1ste met het uitzet ijstje naar de winkel gegaan en alles gekocht... geloof me.. je hebt echt niet alles nodig hahaha

maar het is normaal hoor, lekker toch kijken wat er is.. maanden vliegen straks voorbij

Haha ik dacht dat ik de enige was ;-)) niet dus! je moet niet weten wat ik al gekocht heb,erg he...kom net uit de stad,en je raad het zeker al wel...veel gekocht joh...poeh!
ik moet mezelf echt in bedwang houden niet normaal.

Liefs Nice

Nou hier eigenlijk nog he-le-maal niet. Misschien omdat het de 2e is denk ik dan maar. Misschien omdat ik mezelf ook een beetje in de weg zit en steeds niet lekker voel. Ik moet alleen een nieuwe kinderwagen en box kopen(ik wil nu een vierkante met lades eronder, ik had een ronde), omdat ik die van mijn zoon heb verkocht. Ik heb altijd gezegd dat ik helemaal hot wil zijn met een nieuwe kinderwagen en dan kan ik toch niet die van de 1e weer gebruiken van 5 jaar geleden. Ohhhh wat erg schaam schaam schaam Wat ben ik toch een verwend nest. hihihihihi Maja nu heb ik het allemaal nog niet, maar dat gaat ZEKER wel komen.

ik heb alles uitgeleend.... tja je weet nooit wanneer je weer zwanger zou worden :)
de box, wieg, badje, autofix, schommelstoel heel veel... moet dus of het terug vragen straks (haar kleine is dan 8 maanden) of opzoek naar wat anders, en heel eerlijk lijkt me dat ook leuker...

de wagen van de 1ste gebruik ik nog wel, een bugaboo en daar zweer ik bij, ga alleen een nieuw dekje kopen daarvoor dan ziet ie er weer helemaal nieuw uit...

dus ga gewoon lekker snuffelen op i-net, marktplaats en waar ik ook maar leuke plaatjes voor ideetjes vind hahaha

Achja,. nou ik heb nog niks gekocht hoor. Maar het is wel heel verleidelijk. Ik heb bij de eerste alles van gratis en van de kringloop moeten hebben, ik was toen net 18 toen ik mn eerste kreeg en ongepland, en nu wil ik toch wel graag wat hebben wat ik ECHT leuk vind. Vandaar dat ik ook zit te snuffelen;). Ik ga nog wel veel van marktplaats halen hoor, want een nieuwe wandelwagen vind ik toch echt veeeel te duur! En marktplaats heeft zat mooie kinderwagens van quinny of bugaboo.

Terug
Bovenaan