NU al kooplust:P

Haha niks gekocht wel al alles gezien wat ik wilde hebben. We krijgen de kinderkamer van mijn schoonouders en de bugaboo kinderwagen van mijn ouders, maar we mogen alles zelf uitkiezen, dus dat wordt shoppen!!

Wel al lieve beren pantoffeltjes gehad van een vriendin en het grote namenboek uit 1960 van m'n moeder :) Kan niet wachten! In maart gaan we naar Istanbul op vakantie, daar ga ik helemaal los met kinderkleertjes en speeltjes.

Nog voordat ik met de pil stopte had ik al twee boxpakjes via marktplaats gekocht, van die ouderwetse seventiespakjes.

Ben wel van plan om zoveel mogelijk tweedehands te kopen. Er is al zoveel zooi op de wereld. En het is vaak nog prima te gebruiken.

Vandaag in de uitverkoop een nieuw wiegje gespot voor totaal 70 euro incl matrasje. Ja dat kon ik natuurlijk echt niet laten staan! Dus vandaag besteld, en morgen kunnen we die ophalen. Tja... kon het echt niet laten hahaha.

wij ook, maar meer omdat onze nieuwe kleine een verrassing is en we er spulletje bij moeten hebben en een andere wandelwagen. Zijn dus voor info duowagen aan het kijken, grotere box maar dus ook een andere auto. Onze was al te klein en straks dus helemaal.

zijn we beetje niet blij mee omdat we tikje groter moeten dan onze planning.

maar des ondanks is deze zeeeeeer gewenst.

Terug
Bovenaan