Nu al last?

Wheeeeeh ik heb nu al last van mijn hormonen.
Mijn buik zet al uit, die veranderd met de dag. Niet dat ik al echt zwangerbuik heb, maar ik merk duidelijk verandering.
Ik voelde me dus al dik en vervelend. Zegt een kind op mijn werk: Juf je wordt dik! En als ik zeg, dat zeg je niet zomaar, je kwetst me zo. Zegt hij: Ja maar het ís toch zo?
Wheeeeeeehhhh, ik kon wel janken!
Kan mijn buik al veranderen?
Ook heb ik al flink last van mijn buikspieren, die doen echt zeer bij veel staan en hobbels op de weg tijdens fietsen.
Ik wil niet zeurend overkomen, maar wat voelde ik me rot na die opmerking!
Myrthe geeft wel grappige antwoorden als ik vraag wat er in mijn buik zit. Een puzzel, een poesje hahaha.

Liefs Irene

Ja, kids zijn soms erg direct he!!!
He maar, mijn buik veranderde ook snel...Vond het groeien van m'n buik bij de 2e veel sneller gaan als bij de 1e, en hoor dat ook veel om me heen...

Ik heb mijnbuik tijdens mijn 4e zwangerschap vorig jaar van Luka tot de 22e week verborgen kunnen houden (ivm het wachten op de uitslag van de vruchtwaterpuctie), het lukte me echt!!Door middel van wijde kleding lukte het prima.Heb ook geen maatje 36, speelt natuurlijk ook mee, maar wilde eerst wete of ons kindje gezond was, ha en die ogen toen ik vertelde dat ik al bijna 5 maanden onderweg was!!!

He, maar, trek het je niet zo aan, die opmerking, het is een kind, hij/zij weet niet beter, over een maand of 2 kan je hem/haar met trots vertellen dat er een kleintje in je buik zit!

Myrthe weet nog van niks he!!Spannend hoor!!!
Wanneer ben je uitgerekend?

Succes! komende tijd, duim voor je dat je niet te misselijk bent,. groetjes Roos.

Ja, kids zijn soms erg direct he!!!
He maar, mijn buik veranderde ook snel...Vond het groeien van m'n buik bij de 2e veel sneller gaan als bij de 1e, en hoor dat ook veel om me heen...

Ik heb mijnbuik tijdens mijn 4e zwangerschap vorig jaar van Luka tot de 22e week verborgen kunnen houden (ivm het wachten op de uitslag van de vruchtwaterpuctie), het lukte me echt!!Door middel van wijde kleding lukte het prima.Heb ook geen maatje 36, speelt natuurlijk ook mee, maar wilde eerst wete of ons kindje gezond was, ha en die ogen toen ik vertelde dat ik al bijna 5 maanden onderweg was!!!

He, maar, trek het je niet zo aan, die opmerking, het is een kind, hij/zij weet niet beter, over een maand of 2 kan je hem/haar met trots vertellen dat er een kleintje in je buik zit!

Myrthe weet nog van niks he!!Spannend hoor!!!
Wanneer ben je uitgerekend?

Succes! komende tijd, duim voor je dat je niet te misselijk bent,. groetjes Roos.

ah wat lief zo'n kleine uk die dat zegt!
het kan hoor dat je al last hebt, ik heb dat bij al mijn zwangerschappen gehad in het begin, na 13 weken waren mijn klachten ver over.

Brrr sommige kids krijgen thuis ook niks mee, weetniet hoe oud het jochie was , ik probeer onze oudste wel te leren dat ze niet alles kan zeggen maar soms beter kan denken maar ook dat lukt niet altijd ze is tenslotte pas 6.

Ik ben niet zwanger dus geen last van hormenen, maar vind het ook niet leuk als iemand aan mijn vraagt hoe ver ik ben........ hoezo ver...... ik ben niet zwanger heb alleen de pech dat na mijn laatste zwangerschap mijn schildklier ff niet deed wat hij moest doen, en dat al mijn extra kilo's op mijn buik zijn blijven zitten brrr.
Ook al is het een dementerende bewoner die het zegt het doet pijn.

Maar goed blijf er boven staan en geniet van je zwangerschap

Groetjes

heyhey

t schijnt dat het "dikker" worden in het begin, je darmen zijn.
je baarmoeder en het ukkie daarin zijn nog zo ontzettend klein, dus dat kan het niet zijn.

zo'n opmerking is idd niet leuk.
echt weer kinderen he, hebben geen blad voor hun mond hahaha.

die spieren had ik ook echt al heel vroeg.
geloof dat ik idd een week of 8 zwanger was toen ik al bandenpijn kreeg bij deze uk.
bij nathalia begon het pas later.

wat grappig, die antwoorden van myrthe hahaha
heb je het haar al wel verteld? dat er een baby in je buik zit?

ik heb een paar weken geleden de naam verteld aan nathalia.
was niet echt een slimme zet hahahahaha
elke keer als ze mn buik ziet, zegt ze: baby (naam)
en baby doet schoppen hahahaha
ze is wel al helemaal verliefd op mn buik. komt heel vaak kroelen met (naam) en geeft heel veel kusjes.
vorige keer liepen we op zuidplein, en ze zag een baby in de kinderwagen.
zegt ze tegen die moeder: mama ook baby in buik, baby (naam)
inmiddels is de naam dus ook niet echt meer geheim hahaha.
mn ouders, zusje, opa en oma weten hem inmiddels al. (mn ouders van mij, zusje en oma van nathalia en opa van mn oma)

nou meid, geniet lekker van je hummeltje in je buik, en van je kleine meid.
die kwaaltjes horen er helaas bij.

zal alleen voor je duimen, dat je je niet zo gaat voelen als hoe ik me het eerste trimester voelde!

liefs, do

heyhey

t schijnt dat het "dikker" worden in het begin, je darmen zijn.
je baarmoeder en het ukkie daarin zijn nog zo ontzettend klein, dus dat kan het niet zijn.

zo'n opmerking is idd niet leuk.
echt weer kinderen he, hebben geen blad voor hun mond hahaha.

die spieren had ik ook echt al heel vroeg.
geloof dat ik idd een week of 8 zwanger was toen ik al bandenpijn kreeg bij deze uk.
bij nathalia begon het pas later.

wat grappig, die antwoorden van myrthe hahaha
heb je het haar al wel verteld? dat er een baby in je buik zit?

ik heb een paar weken geleden de naam verteld aan nathalia.
was niet echt een slimme zet hahahahaha
elke keer als ze mn buik ziet, zegt ze: baby (naam)
en baby doet schoppen hahahaha
ze is wel al helemaal verliefd op mn buik. komt heel vaak kroelen met (naam) en geeft heel veel kusjes.
vorige keer liepen we op zuidplein, en ze zag een baby in de kinderwagen.
zegt ze tegen die moeder: mama ook baby in buik, baby (naam)
inmiddels is de naam dus ook niet echt meer geheim hahaha.
mn ouders, zusje, opa en oma weten hem inmiddels al. (mn ouders van mij, zusje en oma van nathalia en opa van mn oma)

nou meid, geniet lekker van je hummeltje in je buik, en van je kleine meid.
die kwaaltjes horen er helaas bij.

zal alleen voor je duimen, dat je je niet zo gaat voelen als hoe ik me het eerste trimester voelde!

liefs, do

Ja dat alleraardigst opmerkzame kind is 7 jaar. Hij is wel vaker zo en normaal heb ik er niet zon probleem mee, maar gister kon ik het echt niet hebben.
Als ik nu goed reken ben ik morgen 6 weken, dus is wel erg vroeg voor spierpijn haha.
Maar vannacht merkte ik het ook erg goed. Ons spookje was erg bezig en lag op gegeven moment tussen ons in. Ik had steeds minder ruimte en als ik me omdraaide deed het soms echt zeer. Dus begint lekker vroeg.

Verder heb ik nog niet echt klachten. Soms beetje misselijk, maar dat is vaak vlak voor het eten en is na het eten over. Luchtjes daarintegen.... bleuhhhh.

Liefs een moeie mama

Terug
Bovenaan