Nu al last?

Hey,

Ik had dat ook bij de tweede veel sneller, ben ook vrij vlug een nieuwe zwangerschapsspijkerbroek gaan kopen.
Maar meid je bent zanger en uiteindelijk heb je dan zelf niks te zeggen, nu al bepaald die kleine uk alles..haha
Maar het grote voordeel vond ik dat je alles herkent en er niet meer onzeker van wordt als je iets voelt,, geniet er maar lekker van, want het is zo weer voorbij..

Liefs MJ

Hey,

Ik had dat ook bij de tweede veel sneller, ben ook vrij vlug een nieuwe zwangerschapsspijkerbroek gaan kopen.
Maar meid je bent zanger en uiteindelijk heb je dan zelf niks te zeggen, nu al bepaald die kleine uk alles..haha
Maar het grote voordeel vond ik dat je alles herkent en er niet meer onzeker van wordt als je iets voelt,, geniet er maar lekker van, want het is zo weer voorbij..

Liefs MJ

hey irene,
ja moeilijk is dat he als iemand wat tegn je zegt wat je op dat moment niet kan hebben omdat je erg gevoelig bent.. pgfff.. hormonen ook!!! ik had het deze zwangerschap ook erger dat ik erg humeurig was.. maar dat begon ong. met 1,5 maand. dus dat kan wel kloppen ja 6 weken.. duurde totdat ik ong. 3 maand was.. toen had ik er wienig last meer van..dus kop op meid!!!!
je moet hier ff doorheen!!!

veel succes met je zwangerschap enne laat ze maar kletsen..

Liefs, christien

Toen ik zwanger was van mijn 2e kon ik met 10 weken toch echt mijn positie broeken uit de kast gaan halen. Mijn buikje viel ook in ene op en menig geen vroeg of ik opnieuw zwanger was. Ja dus tot 12 weken kon ik niet geheim houden. Mijn darmen werken ook enorm tegen en heb wat afgespuugd de eerste 13 weken. Dus Ja alles wordt direct door je hormonen ontrgeld en als je bedenkt dat het hcg hormoon met de dag verdubbeld is het niet gek dat je klachten krijgt. Zorg goed voor je rest wat betreft je bekken want met Zilvian had ik veel last terwijl ik met Zifjon nooit bekkenpijn heb gehad.

liefs van Mariska en nog gefeliciteerd.

Daniel was mn eerste zwangerschap, maar paste mooi met 9 weken helemaal niets meer van mn broeken en rokken, alles was opgezet en puilde er over uit, en zat dan zo strak dat mn knoop bijv opensprong of ik er misselijk en buikpijn van kreeg.
We hadden het met 8 weken ook al verteld en ben met 9 weken al positierokjes en broeken gaan lopen.
Bandenpijn of buikspieren kan ik me niets meer over herinneren van het begin.

Snap dat het niet leuk is, maar dat je dikker word is wel voor een mooi doel... weer een babytje.

Hoe ver ben je nu? Wannneer ben je uitgerekend?
Ondanks dat je, je dik en vervelend voelde wel heel veel plezier van je zwangerschap toegewenst!

Liefs Marina

Daniel was mn eerste zwangerschap, maar paste mooi met 9 weken helemaal niets meer van mn broeken en rokken, alles was opgezet en puilde er over uit, en zat dan zo strak dat mn knoop bijv opensprong of ik er misselijk en buikpijn van kreeg.
We hadden het met 8 weken ook al verteld en ben met 9 weken al positierokjes en broeken gaan lopen.
Bandenpijn of buikspieren kan ik me niets meer over herinneren van het begin.

Snap dat het niet leuk is, maar dat je dikker word is wel voor een mooi doel... weer een babytje.

Hoe ver ben je nu? Wannneer ben je uitgerekend?
Ondanks dat je, je dik en vervelend voelde wel heel veel plezier van je zwangerschap toegewenst!

Liefs Marina

Ik weet het nog wel dat er kennissen riepen ben je weer zwanger omdat het buikje bij Milton nooit echt weg is gegaan ivm keizersnee. Maar toen ik zwanger was van Shanice durfde ze niks meer te zeggen hihihihi. Maar het is zo dat je bij een tweede sneller een buikje krijg dan bij de eerste in het algemeen. ik moest ook al met 8 weken aan de positiekleding. Wat ze mij ook verteld hebben maar of het ook zo is heb ik ook mijn twijfels en dat zal verschillen dat een tweede kindje ook altijd zwaarder is.
Hey nog gefeliciteerd dat heb ik volgens mij nog niet gedaan

groetjes lisette

Terug
Bovenaan