Nu al maagzuur?

Jee, het lijkt zelfs wel vrij normaal als ik het zo lees! Dank voor de goede tips trouwens. Ik had al gemerkt dat het van bijvoorbeeld chocola erger werd (helaas helaas..!). Gelukkig heb ik het niet 's nachts, zoals ik bij een aantal van jullie wel las. Dat lijkt me heel naar, je nachtrust kan je op dit moment heel goed gebruiken. Iedereen ook succes en we gaan maar weer gewoon door :) Het is voor een goed doel!

Hoe gaat het nu met het maagzuur dames?

Hier wisselt het per dag, de ene dag nergens last van en andere dagen echt de hele dag door. Snap niet echt waar het aan ligt dan.

Maagzuur, tja nu gelukkig niet zo vaak als bij de vorige zwangerschap. Bij mij hielp niets er tegen. Kleine porties verdelen over de dag en 2 uur voor je gaat slapen niet meer eten.

groetjes Maris

Hier ook heel wisselend. Heb ook het idee dat (karne)melk wel goed helpt. Van heel zure dranken zoals puur sinaasappelsap wordt het erger. Verder.. tsja, afwachten maar. Ik krijg ook wel eens maagzuur als ik een kleine portie of licht gegeten heb, dus ik heb het idee dat het niet helemaal te voorspellen/voorkomen is. Misschien heeft het ook met de houding van de baby te maken? Ligt het soms toevallig tegen je maagstreek aan te schoppen ofzo :)

De antagel helpt gelukkig goed. Verder heb ik wat meer rust genomen, wat ook een positieve invloed heeft gehad. De lekkere zoete slagroom prinsessen  taart van mijn dochters verjaardag was weer niet zo'n goed idee....
in elk geval gaat het een stuk beter dan de vorige keer dat ik schreef. Gelukkig wel!

groetjes
Klarie

Terug
Bovenaan