nu al moe van ongevraagd aan je buik zitten

Hey...

Ik snap er niks van. Dit is mijn tweede zwangerschap, maar ook bij de vorige heeft niemand aan mijn buik gezeten (behalve dan mijn man). Daar zat ik ook niet op te wachten. Ik denk dat mijn uitstraling wel zegt: afblijven! Of misschien kom ik alleen maar normale mensen tegen (grapje).

Ik begrijp mensen ook niet die dat ongevraagd doen. Nee, hier blijven ze lekker van mijn buik af. Ik heb al wel een buikje (niet alleen baby, maar al mijn vetkwabbels drijven naar mijn buik), maar niemand die overweegt mij aan te raken. Blijkbaar ben ik heel sterk in die uitstraling.

Alleen mijn man en mijn zoontje mogen aan mijn buik zitten en als het nodig is de medici. Maar verder.... baas in eigen buik.... hahaha....

Gr. Tamara.

hmmmm, ik moet dus gewoon m'n born-to-kill blik op gaan zetten... is een idee... we zitten nu eenmaal in een kennissen/vrienden-kring die heel close met elkaar omgaan... nee, we bezoeken geen parenclubs..hihi...

maar goed, tevens onder het mom van de mexicaanse griep houdt ik een marge van ongeveer 2 meter van iedereen.... lijkt me het beste... ik moet ook nog rekening houden met een belabberde gezondheid van m'n vader. Voor hem zou de griep momenteel levensgevaarlijk zijn; dus bij eventuele uitbraak sluiten we ons samen op... wel gezellig natuurlijk.....

Ow ik ken het gevoel zooooo goed! Bij de 1e was het echt niet leuk meer! Maar ik durfde er toen niet zoveel van te zeggen.. Liep me op te vreten..
Duurde toen wel wat langer want je zag de 1e 20 weken niet eens dat ik zwanger was!
Waren toen dus al1 bekenden in het begin.

Nu zie je echt al een buik (ben nog maar 16 weken) zet m stiekem ook wel een beetje uit of eerder: hoef hem eindelijk niet meer in te houden haha!
Maar heb me voorgenomen dat als iemand ongevraagd aan mijn buukje ziet ik er direct iets van zeg! Mijn moeder doet het elke keer bij het afscheid nemen, maar ik merk dat ik het deze zwangerschap van haar wel kan hebben.

Ik ga die blik ook maar eens proberen, heb er niet zoveel zin in om heel de tijd dat gefriemel aan mn lijf te hebben. Kan het momenteel van mn vriend al amper hebben terwijl ik normaal de grootste knuffel/vrijkont ben die er bestaat.
Mn vriend vindt het denk ik wel even lekker, even rust.

Liefs

Heey,

Ik heb daar echt helemaal geen last van. Ben een vrij open persoon, dus denk niet dat mensen het laten omdat ik dat uitstraal ofzo.

Zou het (denk ik) ook niet erg vinden, maar miss wordt dat anders als iedereen wel ineens aan je zit te voelen whaha

Groetjes

Hi!

Ik hoor eigenlijk hier niet thuis maar op het maart forum. Toch wilde ik even reageren. Bij mijn vorige zwangerschap hadden mijn man en ik een feestavond toen ik 40weken4dagen zwanger was. Ik voelde me goed dus we zijn gezellig gegaan. Aan het einde van de avond werden er hamburgers gebakken en natuurlijk stond ook ik in de rij. Naast mij kwam een vrouw staan (ladderzat) en ze zei tegen mij: Zo, zo dat kan er zeker ook nog wel bij!
Waarop ik zei: Ik ben niet dik, maar gewoon hoogzwanger.... En wat is jouw exuus? Wijzend naar haar vetrollen....

Oh, oh, oh, wat was ik kwaad zeg!
(Ik was ook wel dik en opgezwollen, mja, wie niet op het laatst!)
Een uur later zijn trouwens de weeen begonnen, hihi!

Net als die opmerking: Weet je zeker dat het er geen 2 zijn?
Neej, dat zijn ze vergeten te checken, duh.....

Maar goed, net als ongevraagd aan je buik zitten vind ik dit soort opmerkingen net zo vervelend!

Liefs Nicole, 10w1d zwanger van nr 2!

ik heb ook mazzel. bij mij zitten vreemden en kennissen ook niet aan mn buik.

alleen het oude vrouwtje bij de plus......maar dat is zo'n schatje, van haar kan ik het hebben.

maar nu valt er nog weinig te voelen hoor. ik zie er gewoon dik uit, nog niet zwanger. dus daarom heb ik er waarschijnlijk nog zo weinig last van.

Terug
Bovenaan