Nu al niet meer misselijk en moe?!

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik ben de afgelopen 2 weken goed misselijk geweest en lag vaak voor 9 uur 's avonds al in bed. Ik merk dat de misselijk sinds gisteren zo goed als weg is en ook ben ik niet snel meer moe s avonds (en dat komt niet alleen door de zomertijd ;) ). Ik ben pas 7 wkn, bij mn eerste had ik die vermoeidheid tot 13 weken. Maar nu dus niet meer.... hebben meer mensen dat?
Gr Debbie

hoi,
heb precies het zelfde, ben ook 7 wk en 2 dagen, en sinds een dag of 2 is de misselijkheid veel minder! vond dat zelf ook al vroeg! maar goed, het is wel fijn toch??

groetjes

Hoi,

Ik ben vanaf week vijf flink ziek geweest met overgeven en sinds enkele dagen ook helemaal niet meer misselijk, ben nu 9 weken....

xxx

Ik ben nu 9 weken zwanger en kan alleen maar hopen dat ik dit gevoel binnenkort met jullie kan delen....Zucht....

Ik heb zelf nog wel veel last van zwangerschapskwaaltjes, maar ik zou zeggen ...... geniet er lekker van dat jullie je zo goed voelen .

ik ben ook minder misselijk, maar net wel mijn kindje gezien ;-)
GENIET

xxxxx

Hoi,

Ik voel me ook onzeker. Had overdag echt een rot gevopel in mn buik maar dat is nu weg waardoor ik me weer rottig voel omdat ik bang ben dat het mis gaat. Lekker krom he?
Borsten zijn ook niet gevoelig en overdreven groot maar heb het in de avond wel ontzettend koud.
Ben nu 6.5 wk en heb 14 april een eerste echo.

hoi dames,

ik ben alleen maar moe,moe, moe......ik ben ook misselijk maar hoef gelukkig niet over te geven....de borsten doen ook nog pijn helaas....ik ben 7 weken maar ik hoop....net als jullie dat ik snel meer energie heb en niet meer misselijk ben.

volgende week heb ik mijn eerste afspraak bij de vk, dan pas kan ik een afspraak maken voor een echo!

Ik ben blij voor jullie dat jullie je goed voelen, geniet er toch van, zorgen maken kan altijd nog!

liefs van mij

Terug
Bovenaan