Nu al niet meer misselijk en moe?!

oh ja, Sonel, koud heb ik het ook, vooral 's avonds.....dan zit ik te rillen op de bank met een dikke fleecetrui aan. Het liefste zou ik dan naar bed gaan en meestal doe ik dat dan maar.

'Kwaaltjes' heb ik nog volop (vooral heeeeeel moe en koud!), maar ook bij mij is de misselijkheid sinds een paar dagen een stuk minder. Voel me nog wel 'beroerd' maar op een of andere manier wel anders en minder misselijk.

Voel me daar aan de ene kant heel onzeker over,   maar aan de andere kant is het toch ook wel fijn. Die heftige misselijkheid van de afgelopen weken was ook niet echt alles!

laten we proberen te genieten en te hopen op een goed zwangerschap, met of zonder kwaaltjes! (makkelijker gezegd dan gedaan toch?!)

groeten mama van Nienke

Hoi hoi!
Heel herkenbaar. Ik ben 6w+4d zwanger, en voel me sinds gisteren ook een stuk fitter.
Maar ik moet zeggen dat ik verschillende dagen vrij heb gehad, dus het kan ook goed daaraan liggen...  
groetjes

hallo allemaal,

bij mij lijkt het wel of de kwaaltjes erger worden. mijn borsten worden steeds pijnlijker en misselijkheid (niet overgeven) komt ook steeds meer. ook een verstopte neus wordt steeds erger.

ach ja, hou me maar voor dat het vast niet al te lang meer duurt.

Liefs Sylvia

Terug
Bovenaan